Even 3 liter kotsenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heeft Annie hier nu weer kuit staan schieten in het bushokje"
Ik heb net een foamplaat gehaald en verf...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik mis gewoon lekker knutselen eigenlijk een beetje. Dat touw kwam nog een beetje in de buurt. Maar gewoon aan een tafel zitten en iets maken doe ik eigenlijk te weinig.
jij eet ook vroegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoppa eten ook te pakken
Ze zijn zo lekker snel daar
Nice. Leuk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb net een foamplaat gehaald en verf...
De ergste dip.quote:
Dat je het jezelf leertquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik toch gewoon dat leerbewerken gaan oppakken, maar dan zelfstandig, zonder cursus.
Hoeveel cursussen heb je nog op de verlanglijst?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik toch gewoon dat leerbewerken gaan oppakken, maar dan zelfstandig, zonder cursus.
Het was of dat of fotografie. Maar toen ging fotografie op het laatste moment niet meer door, en zat leer al vol.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel cursussen heb je nog op de verlanglijst?
Stap 1: zoek een mooie koe.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |