Even 3 liter kotsenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heeft Annie hier nu weer kuit staan schieten in het bushokje"
Ik heb net een foamplaat gehaald en verf...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik mis gewoon lekker knutselen eigenlijk een beetje. Dat touw kwam nog een beetje in de buurt. Maar gewoon aan een tafel zitten en iets maken doe ik eigenlijk te weinig.
jij eet ook vroegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoppa eten ook te pakken
Ze zijn zo lekker snel daar
Nice. Leuk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb net een foamplaat gehaald en verf...
De ergste dip.quote:
Dat je het jezelf leertquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik toch gewoon dat leerbewerken gaan oppakken, maar dan zelfstandig, zonder cursus.
Hoeveel cursussen heb je nog op de verlanglijst?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik toch gewoon dat leerbewerken gaan oppakken, maar dan zelfstandig, zonder cursus.
Het was of dat of fotografie. Maar toen ging fotografie op het laatste moment niet meer door, en zat leer al vol.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel cursussen heb je nog op de verlanglijst?
Stap 1: zoek een mooie koe.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Lekker veel hapjesquote:
Kun je dat ding ook al aantrekken?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil het blije nieuws vertellen dat ik zojuist het proefmodel van mijn jurk heb uitgeknipt
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil het blije nieuws vertellen dat ik zojuist het proefmodel van mijn jurk heb uitgeknipt
dat wordt een flinke naaierijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
jah en dat bij elke statuswijziging en dan 4 over dat het pakket bezorgd is.. terwijl jij kan zien dat het pakketje heel vrolijk kijktquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handig. Iets via bol bestellen bij een derde partij. Krijg ik van beiden een mail over de status van het transport van het pakje.
Ja, idd.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah en dat bij elke statuswijziging en dan 4 over dat het pakket bezorgd is.. terwijl jij kan zien dat het pakketje heel vrolijk kijkt
En dan straks ook nog mailtjes van de pakketbezorgerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handig. Iets via bol bestellen bij een derde partij. Krijg ik van beiden een mail over de status van het transport van het pakje.
gelukkig hoeven ze geen boom te kappen per verzonden mailquote:
Klinkt niet heel goed gepland ditquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, ik heb niet veel lekkers in huis. Ik ga straks aan de witlof.
en via Bol straks een heel hijgerig mailtje "Heb je het al ontvangen??? Zo nee, niet ons bellenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gewoon zo uit het vuistje, hmmmquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, ik heb niet veel lekkers in huis. Ik ga straks aan de witlof.
en wie weet komt het nog klaar ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naait er in ieder geval iemand hier dit weekend.
want je hebt de eerste prijs gehaald en daar hoort een trofee bij?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zot er over te denken een paar beeldjes oid te kopen voor mezelf, naar aanleiding van een top spel dat ik heb gespeeld.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig hoeven ze geen boom te kappen per verzonden mail
quote:Maar, hoe vervuilend is één mail? Daarvoor moeten we bij oud-minister Jacqueline Cramer zijn. Zij is tegenwoordig hoogleraar Duurzaam Innoveren aan de Universiteit Utrecht. "We realiseren ons niet dat 20 mails per dag, gedurende een jaar, gelijk staat aan 1000 kilometer rijden in de auto", legt Cramer uit.
Als we dat terugrekenen naar één mail, zou een jaar lang één mail versturen en opslaan per dag gelijk staan aan de CO2-uitstoot van een auto die 50 kilometer rijdt. Per mail staat dat gelijk aan 150 meter rijden met de auto. Daarbij moeten we al onze opgeslagen nieuwsbrieven en onze ongeopende spam mails natuurlijk niet vergeten
Welke gamequote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zot er over te denken een paar beeldjes oid te kopen voor mezelf, naar aanleiding van een top spel dat ik heb gespeeld.
Ik heb nog twee worstjes en aardappels van gisteren die alleen nog maar opgewarmd hoeven te worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |