Exact dezelfde charme.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop dat andere dingen zoals persoonlijkheid iets minder genetisch zijn
Tegenwoordig heb je zoiets als een familiehypotheek.quote:
Totdat het een keer spaak loopt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of met z'n 3en een huis kopen. Heeft een oud-collega van me gedaan. Best wel wat gedoe maar scheelt wel als je alles kunt delen.
Koop je het als pied à terre. Voor je het weet verhuur je het, koop je meer vastgoed en ben je een huisjesmelker.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lijkt mij ook, uberhaupt om te kopen vind ik dat beetje weinig
Flinke bankquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb zes ton op de bank volgens karzai, dus dan is het zo
Scheelt heel veelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of met z'n 3en een huis kopen. Heeft een oud-collega van me gedaan. Best wel wat gedoe maar scheelt wel als je alles kunt delen.
ik heb principes een eentje daarvan is 'behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden' gaat niet altijd okee maar is wel mn streven. Dus nee, daar gaan we. Kut principes ook hequote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop je het als pied à terre. Voor je het weet verhuur je het, koop je meer vastgoed en ben je een huisjesmelker.
Iehl een huis delenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou ja, iets met bloempjes en bijtjes en zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus af, waarom maakt zo'n plant een bloem?
Is dat iets positiefs of juist niet?
Dat zie je dan wel weer. Kan met z'n 2en ook gebeuren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat het een keer spaak loopt.
Ja, maar allemaal vrij ingewikkeld omdat men in veel gevallen uitgaat van 2 kopers.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Scheelt heel veelspannend wel, of hebben ze daar goede afspraken over vastgelegd?
600k op de bank én principes. Ben je ook nog vrijgezel toevallig?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb principes een eentje daarvan is 'behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden' gaat niet altijd okee maar is wel mn streven. Dus nee, daar gaan we. Kut principes ook he
lekker met z'n allen betalen en tegen iedereen dankjewel moeten zeggenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je zoiets als een familiehypotheek.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat je die wel ooit eerder hebt gezien hoor
Oh ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Wel lastig om op te zitten met al die tonnen er opquote:
Ahja. Nouja, als het uiteindelijk meer oplevert snap ik het wel. En dat regelen is ook maar 1x, oke misschien 2 als je weer weg wil gaanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zie je dan wel weer. Kan met z'n 2en ook gebeuren.
[..]
Ja, maar allemaal vrij ingewikkeld omdat men in veel gevallen uitgaat van 2 kopers.
nee niet toevallig xDquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
600k op de bank én principes. Ben je ook nog vrijgezel toevallig?
Vermoedelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn die ook zwakbegaafd, net als Anton Heyboer vroeger met zijn vier vrouwen?
Jammer wel, want ik was nog opzoek naar een sugarmommyquote:
Ik moest lachen en had tegelijkertijd een beetje met je te doen.quote:
naaien na het plinten wegbrengen omdat je klaar was met de plinten vast zettenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had plannen, maar ik weet niet meer wat ze zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |