rechtstreek op jouw bil?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag iedereen zn eigen signature tattoeëren
Uitleggen dat het heel moeilijk is op de woningmarkt en de jacht op een huis gerust een jaar kan duren en dat zijn constante vraag, alhoewel goed bedoeld, nu vooral leidt tot ergernis?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:11 schreef Crack_ het volgende:
en een nieuwe fiets en die okselbehandeling en een woning kopenwoning kopen en tattoo hou ik het even bij
mijn vader vraagt iedere week 'en, hoe gaat het met de woningzoektocht'. Heeft iemand hier een kutantwoord op zodat ie ophoudt met die vraag stellen? Zeggen 'je hoeft het niet te vragen, als er wat is dan hoor je het wel hoor' had geen zin
"Pap, moet je luisteren. Zelfs een kartonnen doos is op dit moment te duur voor me. Dus wat denk je zelf?"quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:11 schreef Crack_ het volgende:
en een nieuwe fiets en die okselbehandeling en een woning kopenwoning kopen en tattoo hou ik het even bij
mijn vader vraagt iedere week 'en, hoe gaat het met de woningzoektocht'. Heeft iemand hier een kutantwoord op zodat ie ophoudt met die vraag stellen? Zeggen 'je hoeft het niet te vragen, als er wat is dan hoor je het wel hoor' had geen zin
De mijne is wel lang, heb ik wel een hele bil voor nodig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeggen dat je besloten hebt om in een commune te gaan levenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:11 schreef Crack_ het volgende:
anusquote:
misschien dat dat wel werktquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Uitleggen dat het heel moeilijk is op de woningmarkt en de jacht op een huis gerust een jaar kan duren en dat zijn constante vraag, alhoewel goed bedoeld, nu vooral leidt tot ergernis?
Dat antwoord zou nergens op slaanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Pap, moet je luisteren. Zelfs een kartonnen doos is op dit moment te duur voor me. Dus wat denk je zelf?"
Gewacht op de nieuwe paus.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeggen dat je besloten hebt om in een commune te gaan leven
Misschien houdt ie dan wel opquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
anus
[..]
misschien dat dat wel werkt
[..]
Dat antwoord zou nergens op slaan
Oh myquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
anus
[..]
[..]
Stig heeft gemist dat je een rijke tatta bentquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
anus
[..]
[..]
Provinciale Zeeuwse Courant.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken deze namen nietPZC is logisch denk ik. En zou me niks verbazen stiekem
zullen maar weinig mensen al die kranten hebben
Ooooh, hier mee leesteven zwaaien dan
![]()
mijn vader weet welke woning ik wil, volgens mij vraagt hij gewoon iedere keer 'EN, STAAT ER AL IETS TE KOOP' in die straat waar ik wil wonenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeggen dat je besloten hebt om in een commune te gaan leven
Dit is een gymnocalycium mihanovichii. En er zijn een hoop varianten met kleuren waar het chlorofyl ontbreekt.quote:
Oh ok, dan wel logischquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Stig heeft gemist dat je een rijke tatta bent
Even vragen hoe het zit met die ton die hij eenmalig mag schenken in dat geval.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn vader weet welke woning ik wil, volgens mij vraagt hij gewoon iedere keer 'EN, STAAT ER AL IETS TE KOOP' in die straat waar ik wil wonen
hij weet het antwoord zelf ook al want hij heeft die funda meldingen ook aan, en hij vraagt af en toe 'en, naar iets anders kijken?' maar daar heb ik ook al 20 keer op gezegd dat ik daar geen behoefte aan heb want ik zit in principe goed
vraag geen dingen als het antwoord je toch niet zo kan schelen
Wij hadden vroeger het Eindhovens Dagblad, is volgens mij hetzelfde idee. Vond het een prima krant welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Provinciale Zeeuwse Courant.
Maar intussen gewoon het AD, met een lokaalnieuws stukje erin.
DPG eenheidsworstquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Provinciale Zeeuwse Courant.
Maar intussen gewoon het AD, met een lokaalnieuws stukje erin.
🐙quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Paps laten kopen en dan voor een tientje hypotheek gaan wonen, doet mijn hele familie.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vragen hoe het zit met die ton die hij eenmalig mag schenken in dat geval.
Komt best groot over, dacht dat bloemetjes bij dit soort planten sowieso wat lastiger ontwikkelden? Dan ziet dit er al heel goed uitquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is een gymnocalycium mihanovichii. En er zijn een hoop varianten met kleuren waar het chlorofyl ontbreekt.
Mijn kleurenblinde kop heeft dus geen idee of deze knul voldoende chlorofyl heeft om zelf aan fotosynthese te kunnen doen. Zo niet moet ik hem uiteindelijk gaan enten op een cactus die dat wel heeft.Mijn gevoel zegt dat hij al te groot is om hier gekomen te zijn zonder eigen fotosynthese. Maar zekerweten doe ik het niet.
Maar voorlopig vind ik het al leuk dat hij zo z'n best doet.
Kijk, dit is nou een goede tipquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog niet bij ieder huis daar een briefje in de bus gedaan met hoi mag ik je huis kopen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn vader weet welke woning ik wil, volgens mij vraagt hij gewoon iedere keer 'EN, STAAT ER AL IETS TE KOOP' in die straat waar ik wil wonen
hij weet het antwoord zelf ook al want hij heeft die funda meldingen ook aan, en hij vraagt af en toe 'en, naar iets anders kijken?' maar daar heb ik ook al 20 keer op gezegd dat ik daar geen behoefte aan heb want ik zit in principe goed
vraag geen dingen als het antwoord je toch niet zo kan schelen
Zo ken ik er ook eentje. En dan roepen "Wie betaalt, bepaalt" terwijl het eigenlijk pappie is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paps laten kopen en dan voor een tientje hypotheek gaan wonen, doet mijn hele familie.
Ja dit kan je niet zomaar zeggen zonder dat ik nieuwsgierig word natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]is nog cutie ook
edit: oh ik heb al een octolion![]()
Zou dat wat opleverenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog niet bij ieder huis daar een briefje in de bus gedaan met hoi mag ik je huis kopen?
Daar vragen ze ook de hoofdprijs voor tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou dat wat opleverenik kom er wel achter dat hier veel kleine woningen te koop staan, rond 30 m2 enzo.
Mijn nichtje (een van de honderden roodharige) woont in een huis van 1,7 en die is strak werkeloosquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook eentje. En dan roepen "Wie betaalt, bepaalt" terwijl het eigenlijk pappie is.
Bloei verschilt heel erg per cactus. Deze soort wil op zich wel als hij een beetje zonnig staat. Mijn vetplantjes met aasbloemen zijn wat kieskeuriger. Maar die hebben ook af en toe wel gebloeid.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komt best groot over, dacht dat bloemetjes bij dit soort planten sowieso wat lastiger ontwikkelden? Dan ziet dit er al heel goed uit
En anders kun je altijd om kleurenhulpvragen?
hihi aarsbloemenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bloei verschilt heel erg per cactus. Deze soort wil op zich wel als hij een beetje zonnig staat. Mijn vetplantjes met aasbloemen zijn wat kieskeuriger. Maar die hebben ook af en toe wel gebloeid.
Bestaat die nog?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wat weinigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou dat wat opleverenik kom er wel achter dat hier veel kleine woningen te koop staan, rond 30 m2 enzo.
Tell me morequote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje (een van de honderden roodharige) woont in een huis van 1,7 en die is strak werkeloos![]()
En ze is dol op mannen.
Ik hoop dat andere dingen zoals persoonlijkheid iets minder genetisch zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zit natuurlijk in de familie
Denk dat je die wel ooit eerder hebt gezien hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dit kan je niet zomarzeggen zonder dat ik nieuwsgierig word natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oh echt?quote:
jup, maar schijnbaar betalen mensen het ook dusjaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar vragen ze ook de hoofdprijs voor tegenwoordig.
ohquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bloei verschilt heel erg per cactus. Deze soort wil op zich wel als hij een beetje zonnig staat. Mijn vetplantjes met aasbloemen zijn wat kieskeuriger. Maar die hebben ook af en toe wel gebloeid.
Of met z'n 3en een huis kopen. Heeft een oud-collega van me gedaan. Best wel wat gedoe maar scheelt wel als je alles kunt delen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jup, maar schijnbaar betalen mensen het ook dusja
Alles?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of met z'n 3en een huis kopen. Heeft een oud-collega van me gedaan. Best wel wat gedoe maar scheelt wel als je alles kunt delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |