Ja dit kan je niet zomaar zeggen zonder dat ik nieuwsgierig word natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]is nog cutie ook
edit: oh ik heb al een octolion![]()
Zou dat wat opleverenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog niet bij ieder huis daar een briefje in de bus gedaan met hoi mag ik je huis kopen?
Daar vragen ze ook de hoofdprijs voor tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou dat wat opleverenik kom er wel achter dat hier veel kleine woningen te koop staan, rond 30 m2 enzo.
Mijn nichtje (een van de honderden roodharige) woont in een huis van 1,7 en die is strak werkeloosquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook eentje. En dan roepen "Wie betaalt, bepaalt" terwijl het eigenlijk pappie is.
Bloei verschilt heel erg per cactus. Deze soort wil op zich wel als hij een beetje zonnig staat. Mijn vetplantjes met aasbloemen zijn wat kieskeuriger. Maar die hebben ook af en toe wel gebloeid.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komt best groot over, dacht dat bloemetjes bij dit soort planten sowieso wat lastiger ontwikkelden? Dan ziet dit er al heel goed uit
En anders kun je altijd om kleurenhulpvragen?
hihi aarsbloemenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bloei verschilt heel erg per cactus. Deze soort wil op zich wel als hij een beetje zonnig staat. Mijn vetplantjes met aasbloemen zijn wat kieskeuriger. Maar die hebben ook af en toe wel gebloeid.
Bestaat die nog?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even vragen hoe het zit met die ton die hij eenmalig mag schenken in dat geval.
Dat is wat weinigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou dat wat opleverenik kom er wel achter dat hier veel kleine woningen te koop staan, rond 30 m2 enzo.
Tell me morequote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje (een van de honderden roodharige) woont in een huis van 1,7 en die is strak werkeloos![]()
En ze is dol op mannen.
Ik hoop dat andere dingen zoals persoonlijkheid iets minder genetisch zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zit natuurlijk in de familie
Denk dat je die wel ooit eerder hebt gezien hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dit kan je niet zomarzeggen zonder dat ik nieuwsgierig word natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oh echt?quote:
jup, maar schijnbaar betalen mensen het ook dusjaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar vragen ze ook de hoofdprijs voor tegenwoordig.
ohquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bloei verschilt heel erg per cactus. Deze soort wil op zich wel als hij een beetje zonnig staat. Mijn vetplantjes met aasbloemen zijn wat kieskeuriger. Maar die hebben ook af en toe wel gebloeid.
Of met z'n 3en een huis kopen. Heeft een oud-collega van me gedaan. Best wel wat gedoe maar scheelt wel als je alles kunt delen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jup, maar schijnbaar betalen mensen het ook dusja
Alles?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of met z'n 3en een huis kopen. Heeft een oud-collega van me gedaan. Best wel wat gedoe maar scheelt wel als je alles kunt delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |