SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mijn moeder had te rijke domme klantenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:48 schreef gianni61 het volgende: [..] eigenlijk nooit geprobeerd of dat werkt tijdens het rijden. Dacht dat dat wordt geblokkeerd tijdens het rijden
Is wel slangvriendelijkerquote:
Big Gerard?quote:
Poepbruin.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur hebben de mensen hier eigenlijk, depressief, klaaggraag en levensmoe?
van rijk wordt je domquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn moeder had te rijke domme klanten
Eentje had al twee auto's kapot gereden omdat ze zo'n auto tv (normaal voor achterin, voor de kinderen) in haar zonneklep had zitten zodat ze serie kon kijken tijdens het rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Straks geld van belastingdienstquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd tegen de belastingdienst, maar dan gaan ze lopen miepen
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van rijk wordt je dom
Kijk maar naar TrumpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zo'n suïcidale slangquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is wel slangvriendelijker
Tenzij die slangen die cobra's ook opslobberen
Dit wilde ik nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Heb jij het stokje nu overgenomen? Dank je! Erg aardig van je
die ken ik dan weer nietquote:
ohja, die rekening komt volgende week. Blij als ik daar van af ben, blijft anders zo in je achterhoofd zittenquote:
Ik wil ook weleens een keer iets niet.quote:
Ik ook nietquote:
Moet je veel betalen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die ken ik dan weer niet
[..]
ohja, die rekening komt volgende week. Blij als ik daar van af ben, blijft anders zo in je achterhoofd zittengeld toekrijgen is beter
Het een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet of trump heel dom is of gewoon super narcistisch is
Heb het van de week al gehadquote:
Wat jij moet betalen krijg ik terugquote:
quote:
Middelen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:54 schreef essnhills het volgende:
Ik ging ook kijken of middelen nog zin had
Ik kom op 28 euro extra terug uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |