SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
maar die geurquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als kind rook ik het altijd als mijn vader het at en moest ik er niet aan denken.
Inmiddels een jaar of 15 geleden was ik sushi gaan eten met een Chinese studiegenote. Die kwam er achter dat ik nog nooit haring had gegeten, vond me een enorme nephollander, en heeft me naar de dichtstbijzijnde haringkraam gesleurd na het eten. En toen kwam ik er achter dat ik het toch wel lekker vond.
Heel ruim gemetenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is strak snijwerk geweest dan
op vrijdag pas?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Postbode met post (brieven). Ik ben net boven, hoor ik weer post. Dacht ik, oh dat zal wel mijn track en trace pakje zijn. Maar nee, dat was de Donald Duck en nog een of ander tijdschrift.
quote:
quote:
Ene keer komt de Duck op donderdag, soms op vrijdag. Ook al eens gehad dat ie pas op zaterdag kwam.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je dat nou zelf doet, krijgt ze misschien een hartverzakking en heb jij opeens je eigen woning
heb je niet zo'n stabiele post bezorging dan, ze horen er op donderdag te zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ene keer komt de Duck op donderdag, soms op vrijdag. Ook al eens gehad dat ie pas op zaterdag kwam.
Old skool hoor een krant lezenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik lees het altijd pas zondag bij het ontbijt, want dan is er geen krant om te lezen.
Niet vaak. Ik vergeet het ook regelmatig. Maar in het seizoen eet ik er af en toe wel een.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
maar die geurnee, sorry, ik kots op geuren en texturen en nee.
Geniet jij nu regelmatig van een harinkje dan?
Nee, niet echt. Ik weet ook niet via wie het bezorgd wordt, eigenlijk. Of dat via PostNL gaat of via een van de vele anderen. Soms komt ie namelijk wel in de PostNL app te staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je niet zo'n stabiele post bezorging dan, ze horen er op donderdag te zijn
Dat bestaat nog?quote:
Meeste is natuurlijk wel al oud nieuws.quote:
Ja, voor als je het nieuws van gisteren wilt weten.quote:
ohja dat heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet vaak. Ik vergeet het ook regelmatig. Maar in het seizoen eet ik er af en toe wel een.
en verdieping over nieuws, dat mis ik echtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meeste is natuurlijk wel al oud nieuws.
Nou, dat lijkt me echt iets voor mij aangezien ik 4Everondereensteenleef heet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, voor als je het nieuws van gisteren wilt weten.
Ik ben ook wel een beetje een als-ik-het-niet-zie-vergeet-ik-het persoon.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja dat heb ik ook wel eensvooral met lunchdingen of snacks
Ja, ben benieuwd hoelang dit nog voortduurt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
ach we zitten ook op Fok dus in principe zijn we allemaal iets stervends in leven aan het houden, net als luctor en zijn krant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |