Zwakkelingen dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee Wappie, het waren juist sterke jonge mensen met een heel sterk immuun systeem, ze stierven aan de reactie van hun immuunsysteem op het voor hun nieuwe virus.
Doe ze lekker de groetjesquote:Op zondag 8 juni 2025 20:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die roze vla zit zeker tussen je oren? Ken slimmere halfsteens muurtjes
quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:39 schreef Kickstart het volgende:
Dat artsen in het EPD (Elektronisch Patiënten Dossier) berichtjes kregen om aan niet corona overleden patiënten te registreren als corona dode, luister maar eens wat Elke F de Klerk daar over heeft gezegd in der tijd vanaf 13:00
Bekijk deze YouTube-video
en dat mensen percentages meteen als dreigend ervaren zonder de getallen erachter te weten. Stijging van x procent besmettingen (maar dan bijv gister 1 en vandaag 2. Oeiquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dat menen een snipper informatie krijgen en vervolgens denken de waarheid in pacht te hebben door het uit zijn verband te rukken.
Zie hier direct boven als een voorbeeld daar van.
Dikke mensen hebben het wel vaak aan zichzelf te danken, ja. Dat vind ik wel. Elk pondje, enzo. Dat er hekken om bejaardenhuizen werden geplaatst om de ouderen te beschermen ging mij door merg en been. Dat vond ik echt in en in triest en kan ik wel om janken. Vele ouderen zijn vast gestorven aan eenzaamheid ipv corona.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dat een flinke hoeveelheid geen fuck om anderen geeft, want 'het is maar een griepvirus je die alleen maar voor ouderen en dikke mensen gevaarlijk is, dus waarom zou ik als 'gezond' persoon daarvoor in quarantaine moeten?'.
Oftewel: fuck de rest, het gaat om mij en mij alleen. Voldoende voorbeelden hiervan in dit topic.
Oftewel: fok de rest, het gaat om mij. Maar goed, dat had ik al duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben het wel vaak aan zichzelf te danken, ja. Dat vind ik wel. Elk pondje, enzo.
Dat geldt omgekeerd net zo goed. Ouderen en dikkerds die willen dat kinderen binnen blijven zitten. En dus school missen, sociale contacten missen en daar nu nog de gevolgen van dragen.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dat een flinke hoeveelheid geen fuck om anderen geeft, want 'het is maar een griepvirus je die alleen maar voor ouderen en dikke mensen gevaarlijk is, dus waarom zou ik als 'gezond' persoon daarvoor in quarantaine moeten?'.
Oftewel: fuck de rest, het gaat om mij en mij alleen. Voldoende voorbeelden hiervan in dit topic.
ja wat betreft dikke mensen zeg ik: ja je kunt ook gewoon aan je gezondheid werken he. En er zullen zat dikke mensen zijn die dik zijn om andere reden dan pondjes door mondjes - maar daar heb ik het ook niet over. En verder lees je alleen die zin en trek je je conclusies? Ok.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oftewel: fok de rest, het gaat om mij. Maar goed, dat had ik al duidelijk gemaakt.
Voormalig PVV minister Agema iig niks: https://ggdghor.nl/actuee(...)-erkenning-minister/quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:35 schreef Hiddendoe het volgende:
De echte vraag zou natuurlijk moeten zijn: Wat hebben de overheid en de medische wetenschap hiervan geleerd?
Nou ja; boomers zijn wel de laatste die daar over mogen klagenquote:Op maandag 9 juni 2025 09:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Is het echt zo moeilijk omdat in dezelfde reactie aan te geven 'waarom'?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nou ja; boomers zijn wel de laatste die daar over mogen klagen
Ja; als er een virus is die de jeugd alleen maar raakt en niet de oudere boomers zijn het de boomers die het echt niets interesseert. Ze oogsten wat ze zaaien.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk omdat in dezelfde reactie aan te geven 'waarom'?
Kan niet wachten tot het weer eens keer zo ver isquote:
Als die ouwe en dikke zich laten vaccineren dan zijn ze beschermd.quote:Op maandag 9 juni 2025 09:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |