abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:18:46 #76
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217586932
Om wat sneller een woning te kunnen bemachtigen zou Henk misschien asiel kunnen aanvragen in Nederland?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_217587100
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 09:42 schreef RamboDirk het volgende:
user @:Caland heeft nog steeds niet door dat Henk een rioolwerker is en geen technisch vakman.
Net als user @Nielsch
  vrijdag 9 mei 2025 @ 19:19:13 #78
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217587869
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 08:47 schreef raptorix het volgende:
Altijd gezeik met loodgieters uit vlaardingen.
woningen voor loodgieters , nee nu zal t helemaal mooi worden

daar hebben woningbouw verenigingen geen geld voor he
en we gaan niet in het weiland bouwen voor jou
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 9 mei 2025 @ 19:20:06 #79
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217587877
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 09:24 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Prima onderbuik, maar blijkbaar niet de realiteit.
gezeur van loodgieters van 47
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 9 mei 2025 @ 20:23:59 #80
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217588406
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 16:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]
En dat heb jij zogenaamd allemaal geteld en bijgehouden?
Nee, dat hoefde niet want dat aantal stond in een nieuwsartikel waarin ze besproken werden. Tevens kan ik zelf wel tot 11 tellen en wonen ze in mijn straat dus ik hoefde geen detective te zijn om op te merken dat de oudste dochter zwanger was.

Nog iets anders?
  vrijdag 9 mei 2025 @ 20:37:08 #81
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_217588579
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 16:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb hier een probleemgezin met twee zwakbegaafde ouders en 11 kinderen in de straat wonen. Daar waren 29 organisaties bij betrokken en geen van die kinderen kreeg gezond eten, had schone kleren of had zwemles of zo gehad. 11 kindertjes met rotte tandjes, nul vaardigheden om zichzelf te redden later en een kutleven. Op haar 17e was de oudste zelf ook zwanger en kwam er nog een kleinkind op die vuilnisbelt te wonen.

29 organisaties.
29 organisaties die lekker profiteren van anderen zijn ellende.
Zodat ze lekker als parasieten word betaald.

Dat is de waarheid.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 21:13:57 #82
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217589027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 20:37 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
29 organisaties die lekker profiteren van anderen zijn ellende.
Zodat ze lekker als parasieten word betaald.

Dat is de waarheid.
29 directies
  vrijdag 9 mei 2025 @ 22:12:30 #83
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217589703
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 09:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou dat soort sites niet zo serieus nemen, als loodgieter hoor je om te komen in werk en kan je tegenwoordig zo’n beetje vragen wat je wil.
Haha, dit is zo wereldvreemd. Je denkt toch niet echt dat menig loodgieter aan een of andere dik salaris zit? Het overgrote merendeel werkt in loondienst en zit gewoon onder modaal. Je hebt ook topkoks die goed geld verdienen, dat wil ook niet zeggen dat er met het beroep als kok de topsalarissen voor het oprapen liggen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:45 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Net als user @:Nielsch
Het valt inderdaad wel op dat juist vanuit de links en progressieve hoek op dit soort mensen wordt afgegeven.

Daar is men voor regenboogvlaggetjes en iftars in de publieke ruimte, hoofddoekjes voor boa's, en voorrang bij woningen voor Achmed en Hamza, maar als het om autochtonen in moeilijkheden gaat, dan ligt het aan die mensen zelf.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 9 mei 2025 @ 22:22:50 #84
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_217589792
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, dit is zo wereldvreemd. Je denkt toch niet echt dat menig loodgieter aan een of andere dik salaris zit? Het overgrote merendeel werkt in loondienst en zit gewoon onder modaal. Je hebt ook topkoks die goed geld verdienen, dat wil ook niet zeggen dat er met het beroep als kok de topsalarissen voor het oprapen liggen.
[..]
Het valt inderdaad wel op dat juist vanuit de links en progressieve hoek op dit soort mensen wordt afgegeven.

Daar is men voor regenboogvlaggetjes en iftars in de publieke ruimte, hoofddoekjes voor boa's, en voorrang bij woningen voor Achmed en Hamza, maar als het om autochtonen in moeilijkheden gaat, dan ligt het aan die mensen zelf.
Verschil tussen links en rechts

Mensen rechts zijn vaak de gewone mens die het zat zijn geworden.
Lopen tegen diverse problemen aan .

Links zijn de hippies met veel fantasie en komen vaak uit een klasse waar geld geen probleem is.
En leven buiten realiteit.

Kwestie van tijd dat er een gek opstaat.
En de leiding gaat nemen en tegen in gaat.
Het word langzaam opgebouwd daar na toe
  vrijdag 9 mei 2025 @ 23:06:42 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217590139
quote:

[..]
[..]
Oh ik heb in mijn vriendengroep eigenlijk overwegend mensen die in de bouw werken of handig zijn, waaronder dus ook een hovenier en loodgieter. Die boeren heel goed hoor, de meesten een stuk beter dan mijn vriendengroep van de studie bijvoorbeeld.

Simpel vraag-aanbod verhaal, de mensen die handig en een klein beetje zakelijk instinct hebben zijn de advocaten van morgen (of eigenlijk al vandaag)

Geen flauw idee waarom dat een links-rechts ding moet zijn overigens, maar je bent daar 365 24/7 mee bezig lijkt het.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217590142
quote:

Die oikofobie is wel typisch ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')