Net als user @Nielschquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:42 schreef RamboDirk het volgende:
user @:Caland heeft nog steeds niet door dat Henk een rioolwerker is en geen technisch vakman.
woningen voor loodgieters , nee nu zal t helemaal mooi wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:47 schreef raptorix het volgende:
Altijd gezeik met loodgieters uit vlaardingen.
gezeur van loodgieters van 47quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:24 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Prima onderbuik, maar blijkbaar niet de realiteit.
Nee, dat hoefde niet want dat aantal stond in een nieuwsartikel waarin ze besproken werden. Tevens kan ik zelf wel tot 11 tellen en wonen ze in mijn straat dus ik hoefde geen detective te zijn om op te merken dat de oudste dochter zwanger was.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En dat heb jij zogenaamd allemaal geteld en bijgehouden?
29 organisaties die lekker profiteren van anderen zijn ellende.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb hier een probleemgezin met twee zwakbegaafde ouders en 11 kinderen in de straat wonen. Daar waren 29 organisaties bij betrokken en geen van die kinderen kreeg gezond eten, had schone kleren of had zwemles of zo gehad. 11 kindertjes met rotte tandjes, nul vaardigheden om zichzelf te redden later en een kutleven. Op haar 17e was de oudste zelf ook zwanger en kwam er nog een kleinkind op die vuilnisbelt te wonen.
29 organisaties.
29 directiesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:37 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
29 organisaties die lekker profiteren van anderen zijn ellende.
Zodat ze lekker als parasieten word betaald.
Dat is de waarheid.
Haha, dit is zo wereldvreemd. Je denkt toch niet echt dat menig loodgieter aan een of andere dik salaris zit? Het overgrote merendeel werkt in loondienst en zit gewoon onder modaal. Je hebt ook topkoks die goed geld verdienen, dat wil ook niet zeggen dat er met het beroep als kok de topsalarissen voor het oprapen liggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dat soort sites niet zo serieus nemen, als loodgieter hoor je om te komen in werk en kan je tegenwoordig zo’n beetje vragen wat je wil.
Het valt inderdaad wel op dat juist vanuit de links en progressieve hoek op dit soort mensen wordt afgegeven.quote:
Verschil tussen links en rechtsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, dit is zo wereldvreemd. Je denkt toch niet echt dat menig loodgieter aan een of andere dik salaris zit? Het overgrote merendeel werkt in loondienst en zit gewoon onder modaal. Je hebt ook topkoks die goed geld verdienen, dat wil ook niet zeggen dat er met het beroep als kok de topsalarissen voor het oprapen liggen.
[..]
Het valt inderdaad wel op dat juist vanuit de links en progressieve hoek op dit soort mensen wordt afgegeven.
Daar is men voor regenboogvlaggetjes en iftars in de publieke ruimte, hoofddoekjes voor boa's, en voorrang bij woningen voor Achmed en Hamza, maar als het om autochtonen in moeilijkheden gaat, dan ligt het aan die mensen zelf.
Oh ik heb in mijn vriendengroep eigenlijk overwegend mensen die in de bouw werken of handig zijn, waaronder dus ook een hovenier en loodgieter. Die boeren heel goed hoor, de meesten een stuk beter dan mijn vriendengroep van de studie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:12 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, dit is zo wereldvreemd. Je denkt toch niet echt dat menig loodgieter aan een of andere dik salaris zit? Het overgrote merendeel werkt in loondienst en zit gewoon onder modaal. Je hebt ook topkoks die goed geld verdienen, dat wil ook niet zeggen dat er met het beroep als kok de topsalarissen voor het oprapen liggen.
[..]
Die oikofobie is wel typisch ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:12 schreef HowardRoark het volgende:
Het valt inderdaad wel op dat juist vanuit de links en progressieve hoek op dit soort mensen wordt afgegeven.
Daar is men voor regenboogvlaggetjes en iftars in de publieke ruimte, hoofddoekjes voor boa's, en voorrang bij woningen voor Achmed en Hamza, maar als het om autochtonen in moeilijkheden gaat, dan ligt het aan die mensen zelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |