quote:
Op dinsdag 1 juli 2025 09:16 schreef roos94 het volgende:Ik snap nooit zo goed in dit soort programmas dat de ouders altijd de grote slaapkamer krijgen?
Toen wij gingen verhuizen (man kind en ik) was er 1 grote slaapkamer en 1 kleine slaapkamer en onze dochter krijgt natuurlijk de grote slaapkamer. Dat lijkt me compleet logisch maar op tv zie ik dat niet terug? Voor mijn dochter is de slaapkamer ook een speelplek, waar al haar speelgoed etc ligt, en later als puber zal ze er wss menig uur vertoeven, huiswerk maken etc. Mijn man en ik slapen alleen in onze kamer. Dus die keuze steeds snap ik totaal niet. zal aan mij liggen. En onze slaapkamer is echt klein trouwens, dr past alleen ons bed in en verder niets. Maar je gunt je kind toch de grote kamer.
Volgens mij is dat vrij gangbaar dat de ouderslaapkamer het grootste is. Groter bed, grotere kast want meer kleren. Je moet er ook 2 personen laten ipv 1.
Spelen wordt tegenwoordig ook vooral in de woonkamer gedaan en huiswerk ed ook.
Weet niet of het een kwestie van gunnen.
Wat me vooral opvalt is dat de kinderen blijkbaar allemaal een klein uitschuif bed krijgen terwijl ze die niet meer nodig hebben (iig de laatste 2)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:JIj bent raar, dat snap je wel he? :D