quote:
Jaquote:
Ja, waarom minder gehaktballen?quote:
Je bent zelf een feitjequote:
Wel zo netjes.quote:
Liever zonder, maar dat moet iedereen zelf wetenquote:
Dat zijn allemaal lekkere gerechtenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk, van zuurkool, boerenkool of snert kan ik het begrijpen..
maar lasagne? nee
Ik ga mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal van Loetje als voorgerechtje, lasagne als hoofdgerecht en als toetje een chocoladefontein van 8 meter hoog.
Want het oog wil ook wat.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal van Loetje als voorgerechtje, lasagne als hoofdgerecht en als toetje een chocoladefontein van 8 meter hoog.
Ik moet een klein tiental gaatjes geboord hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed, neem ik een boormachine voor je mee.
Drie minuutjes werk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik moet een klein tiental gaatjes geboord hebben.
quote:
Ok.quote:
Ja, je hebt maar 2 uur diepe slaap nodig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
Hmmm. Is drie uur slaap genoeg? We zullen het zien.
Black Foot indianen kunnen een week zonder slaap en dan halen ze nog een rennende bizon in.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
als je dat geen 3-4 weken doet moet het wel lukkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, laten we nog even geen kwalitatieve eisen stellen aan deze slaap.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt maar 2 uur diepe slaap nodig.
*logt weer uitquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks alleen nog maar superslimme mensen hier
Binnenkort hier aan beginnenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Black Foot indianen kunnen een week zonder slaap en dan halen ze nog een rennende bizon in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |