quote:
Jaquote:
Ja, waarom minder gehaktballen?quote:
Je bent zelf een feitjequote:
Wel zo netjes.quote:
Liever zonder, maar dat moet iedereen zelf wetenquote:
Dat zijn allemaal lekkere gerechtenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk, van zuurkool, boerenkool of snert kan ik het begrijpen..
maar lasagne? nee
Ik ga mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal van Loetje als voorgerechtje, lasagne als hoofdgerecht en als toetje een chocoladefontein van 8 meter hoog.
Want het oog wil ook wat.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal van Loetje als voorgerechtje, lasagne als hoofdgerecht en als toetje een chocoladefontein van 8 meter hoog.
Ik moet een klein tiental gaatjes geboord hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed, neem ik een boormachine voor je mee.
Drie minuutjes werk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik moet een klein tiental gaatjes geboord hebben.
quote:
Ok.quote:
Ja, je hebt maar 2 uur diepe slaap nodig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
Hmmm. Is drie uur slaap genoeg? We zullen het zien.
Black Foot indianen kunnen een week zonder slaap en dan halen ze nog een rennende bizon in.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
als je dat geen 3-4 weken doet moet het wel lukkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:38 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, laten we nog even geen kwalitatieve eisen stellen aan deze slaap.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt maar 2 uur diepe slaap nodig.
*logt weer uitquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks alleen nog maar superslimme mensen hier
Binnenkort hier aan beginnenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Black Foot indianen kunnen een week zonder slaap en dan halen ze nog een rennende bizon in.
Die kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort hier aan beginnen
[ afbeelding ]
verwijderen een idee?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets van McAfee op m'n pc staan, doet z'n werk verder, maar het verandert m'n zoekmachine steeds van Google naar Yahoo en dat is zo schijtirritant. En het werkt niet eens fatsoenlijk.
Ik heb eerder boeken van hem gelezen maar z'n taalgebruik is een beetje... apart... Dus het verhaal spreekt me wel aan, maar ik zit er een beetje tegen op te hikken door zijn schrijfstijlquote:
Windows Defender is best prima tegenwoordig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zou wel kunnen, maar het scant wel van alles
Is dat die gast van Snatch en die ene serie laatst ja?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eerder boeken van hem gelezen maar z'n taalgebruik is een beetje... apart... Dus het verhaal spreekt me wel aan, maar ik zit er een beetje tegen op te hikken door zijn schrijfstijl
mcafee webadvisor erafmikken, dat schijnt de oorzaak te zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zou wel kunnen, maar het scant wel van alles
quote:By any chance, did the user install anything from McAfee? If so, they have a "safe web" extension that changes the default search engine to Yahoo!.
en ditquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Windows Defender is best prima tegenwoordig.
Eh neequote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die gast van Snatch en die ene serie laatst ja?
Personal Security is hetquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
mcafee webadvisor erafmikken, dat schijnt de oorzaak te zijn
"By any chance, did the user install anything from McAfee? If so, they have a “safe web” extension that changes the default search engine to Yahoo!."quote:
Ze hebben geleerd!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Windows Defender is best prima tegenwoordig.
Ik ga straks weer aardbeien halen.quote:
Met wat erop? Gehaktballen?quote:
Een van mijn beste vrienden is een bastaard Zwartvoet, ik wil hem nog steeds een keer overhalen om een Pow Wow bij te wonen maar hij heeft helaas weinig met zijn afkomst.quote:
4EverGehaktBal.quote:
Ik ken wel Platvoetquote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden is een bastaard Zwartvoet, ik wil hem nog steeds een keer overhalen om een Pow Wow bij te wonen maar hij heeft helaas weinig met zijn afkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |