Ik weet nog met wat voor dingen ik in m'n hoofd zat in die periode. En wat voor vragen ik af en toe nog steeds heb omdat ik gewoon dingen niet durfde te zeggen of te vragen toen. Apart om op terug te kijken, maar ergens ook wel grappig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies![]()
Daar ben ik nog steeds kei blij mee!maar volgens mij durfde ik dat toen nog niet echt te dragen oid?
vind ik achteraf ook cute
Ja, maar misschien ben jij ook wat beter in die exacte vakken, zodat je het leuk vindt om er mee bezig te zijn? Idkquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oef ja, we weten het vast wel weer als je je erin gaat verdiepen maar waarom zou je. Van die formules gelijk trekken vind ik soms nog wel leuk en doe ik soms voor het slapen gaan, net een puzzeltje
hahahahaik kan mijn middelbare leraren ook echt veel beter herinneren dan die van beroepsonderwijs. Bepaalde trekjes die ze hadden en hoe ze je aankeken enzo
ik zit al op bedquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Hoezo is het hier zo druk en gezellig, ik wil naar bed en moet nog afwassen
ow ja ik heb nog een maandkalenderdinges op de koelkast hangen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zakelijk Outlook, prive Google of een kalender aan de muur
Ja, alleen dan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zitten wij, dan is het toch gewoon normaal
Je leert ook leren door dingen te leren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen dat het percentage hoog is maar ik kan niet goed inschatten of je veel van die kennis gebruikt als basis voor andere dingen oid? Misschien onbewust
Ik kom je klappen killquote:
ik las eerst verkeerd en dacht dat ze onze ranzigheden allemaal terug had gelezenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat het hier nou zo normaal is![]()
Ja, ik zit ook een beetje te wachten tot iedereen weg is, want ik wil eigenlijk ook naar bedquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou best kunnen, maar het voelt in iedergeval alsof je het meeste niet gebruikt..
Jij en welk legerquote:
Ja, dat dacht ik ook, maar dat zou ook zomaar kunnenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las eerst verkeerd en dacht dat ze onze ranzigheden allemaal terug had gelezen
dit kan gewoon toch?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik ook gaan jullie eerstquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook een beetje te wachten tot iedereen weg is, want ik wil eigenlijk ook naar bed
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dit maakt het niet minder zieligklinkt echt als een over-overbezorgde leraar die daardoor gek gaat doen
dat is niet best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M’n alter egoquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lichamelijk wel, van binnen ben ik deaud
Leef jij nog of is dit je geest die aan het typen is ?
quote:
in een grijs verleden daar nog wel eens gepostquote:
Smexyquote:
je mag mijn afwasmachine wel gebruiken. moet je wel even bij mijn ouders de sleutel komen halenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |