abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217580562
Je kan nooit meer wat anders gaan doen. De laatste baan van je leven.

Wat een ellende. -O-

Mij niet gezien. Beetje in het pluche vastroesten. Man man man. :r

Ps. Waarom zien die pausen er altijd hetzelfde uit? Hebben ze een fabriek ofzo.

[ Bericht 11% gewijzigd door YoopY op 08-05-2025 22:30:32 ]
pi_217580571
Ratzinger is anders wel vroegtijdig gestopt met dat baantje.
pi_217580577
En die vorige zat regelmatig onder werktijd pizza te vreten en voetbal te kijken in een lokale tent net buiten het Vaticaan.
pi_217580595
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
En die vorige zat regelmatig onder werktijd pizza te vreten en voetbal te kijken in een lokale tent net buiten het Vaticaan.
Oke, dus dat kan nog wel. Valt nog mee. Gelukkig zijn de pizzas in Rome een beetje fatsoenlijk. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door YoopY op 08-05-2025 22:36:47 ]
pi_217580683
Het begin van hun leven was een test om te kijken of ze geschikt zijn als paus
pi_217580709
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:34 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Het begin van hun leven was een test om te kijken of ze geschikt zijn als paus
Ja hoe dan? Ik ben ook goedgekeurd als paus maar laat me niet verleiden.
pi_217580717
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:36 schreef YoopY het volgende:

[..]
Ja hoe dan? Ik ben ook goedgekeurd als paus maar laat me niet verleiden.
Jij doet 69, hij is het.
pi_217580722
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:36 schreef ToT het volgende:

[..]
Jij doet 69, hij is het.
Haha 😂
pi_217580730
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:37 schreef YoopY het volgende:

[..]
Haha 😂
Zou jij hem doen dan? :T
pi_217580742
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef ToT het volgende:

[..]
Zou jij hem doen dan? :T
Dat is een heel ander topic. :@ :+
pi_217580750
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:39 schreef YoopY het volgende:

[..]
Dat is een heel ander topic. :@ :+
_O- :T
  Moderator donderdag 8 mei 2025 @ 22:43:29 #12
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217580793
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 8 mei 2025 @ 22:57:25 #13
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_217580952
quote:
Wel met ananas toch? Zoals de Italianen de pizza bedacht hebben.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_217581082
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:57 schreef XDo het volgende:

[..]
O god. (niet de katholieke) :')
pi_217581171
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:24 schreef YoopY het volgende:

Wat een ellende.

Mij niet gezien. Beetje in het pluche vastroesten. Man man man.

Het paus-zijn is inderdaad een bijzondere functie die levenslang is, tenzij iemand besluit voortijdig terug te treden, zoals Benedictus XVI heeft gedaan. Veel mensen zien het ambt als een zware taak, waarbij je constant onder publieke aandacht staat en een grote verantwoordelijkheid draagt.

Wat betreft de uiterlijke gelijkenis van pausen, dat komt voornamelijk door traditie en voorschriften binnen de katholieke kerk. De paus draagt specifieke gewaden die symbool staan voor zijn rol en de eeuwenoude tradities van het Vaticaan. Daardoor lijken ze visueel vaak sterk op elkaar, ook al zijn hun persoonlijkheden en bestuursstijlen soms heel verschillend.
Ui verwijderd door admin.
  donderdag 8 mei 2025 @ 23:20:55 #16
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_217581212
Je kan anders toch wel gewoon een tijdje pause nemen?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_217581434
quote:

Wat een ellende. -O-

Mij niet gezien. Beetje in het pluche vastroesten. Man man man. :r

Vergeet niet dat men ook celibatair moet zijn.
pi_217581441
quote:
Was het niet die Franciscus die eigenlijk geen paus wilde worden?
pi_217581458
Weer geen vrouwelijke paus.
Het is zo langzamerhand hoog tijd voor een eerste Pausini.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_217581463
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
Ratzinger is anders wel vroegtijdig gestopt met dat baantje.
In sommige landen mag je niet abdiceren van je ambt.
Toen Edward VIII wou abdiceren moest de wet worden aangepast, speciaal voor hem om dat te kunnen doen.
Toen Akihito wilde abdiceren moest er, ik dacht, 2 jaar worden vergaderd door een speciale commissie die moest beoordelen of dat wel kon. Want de Japanse keizer mocht nooit abdiceren. Akihito moest op de vooravond (of de dag) van zijn abdicatie naar de graven van zijn (voor)ouders om vergiffenis te vragen. Hirohito zou zichzelf nog wel omdraaien denk ik...
pi_217581491
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:16 schreef Fightagainstlife het volgende:

[..]
Het paus-zijn is inderdaad een bijzondere functie die levenslang is, tenzij iemand besluit voortijdig terug te treden, zoals Benedictus XVI heeft gedaan. Veel mensen zien het ambt als een zware taak, waarbij je constant onder publieke aandacht staat en een grote verantwoordelijkheid draagt.

Wat betreft de uiterlijke gelijkenis van pausen, dat komt voornamelijk door traditie en voorschriften binnen de katholieke kerk. De paus draagt specifieke gewaden die symbool staan voor zijn rol en de eeuwenoude tradities van het Vaticaan. Daardoor lijken ze visueel vaak sterk op elkaar, ook al zijn hun persoonlijkheden en bestuursstijlen soms heel verschillend.
Zeker. Elizabeth II weigerde altijd te abdiceren of Charles regent te maken (al zou dat laatste wel door wetgeving kunnen). Elizabeth II vond het een schande om te abdiceren zoals haar uncle David (Edward VIII) had gedaan. Heel Engeland vond het een schande dat Edward VIII dat had gedaan. Alle andere staatshoofden hadden tot hun dood geregeerd.

Op zicht valt er wel voor te zeggen om het bij traditie te houden om tot het einde te regeren. In Nederland is het een traditie om (m.u.v. Willem II en Willem III) te abdiceren. Alle andere staatshoofden deden dat. Zo volgde een deel van Europa.

Van Margarethe II had ik niet verwacht dat zij zou abdiceren. Deze tante had eigenlijk door moeten gaan.
Harald V en zijn neef Carl XVI Gustav gaan ondanks hun gezondheid en leeftijd door met regeren.
pi_217581516
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:52 schreef stokj het volgende:
Zeker. Elizabeth II weigerde altijd te abdiceren of Charles regent te maken (al zou dat laatste wel door wetgeving kunnen). Elizabeth II vond het een schande om te abdiceren zoals haar uncle David (Edward VIII) had gedaan. Heel Engeland vond het een schande dat Edward VIII dat had gedaan. Alle andere staatshoofden hadden tot hun dood geregeerd.

Op zicht valt er wel voor te zeggen om het bij traditie te houden om tot het einde te regeren. In Nederland is het een traditie om (m.u.v. Willem II en Willem III) te abdiceren. Alle andere staatshoofden deden dat. Zo volgde een deel van Europa.

Van Margarethe II had ik niet verwacht dat zij zou abdiceren. Deze tante had eigenlijk door moeten gaan.
Harald V en zijn neef Carl XVI Gustav gaan ondanks hun gezondheid en leeftijd door met regeren.
Zeker! Monarchieën hebben verschillende tradities als het gaat om abdicatie. In Nederland is het gebruikelijk dat vorsten aftreden, terwijl in Engeland de traditie is dat een monarch regeert tot het einde. Elizabeth II hield zich hier strikt aan, mede door het schandaal rond Edward VIII. In Scandinavië blijven Harald V en Carl XVI Gustaf regeren ondanks hun leeftijd en gezondheid. Margrethe II heeft verrassend genoeg wel gekozen voor abdicatie. Dit laat zien dat iedere monarchie eigen normen en tradities heeft rondom troonsopvolging.
Ui verwijderd door admin.
pi_217581523
quote:
Beetje hostie hamkaas en pizza hawaii wegklappen met miswijn in de Baas Zijn tijd *O*

En kut roepen naar de buuf nonnetjes _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 mei 2025 @ 00:35:58 #24
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_217581602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 22:57 schreef XDo het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

_O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_217581610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:44 schreef stokj het volgende:

[..]
Vergeet niet dat men ook celibatair moet zijn.
Ook dat nog!
|:( |:( |:(

Wat bezielt die gasten?
pi_217583314
Het inzegenen van voorwerpen doet 'ie ook regelmatig. Alle Formule-E autos zijn ingezegend.

btw; voertuiginzegening doen ze ook in Brabant :')
https://www.omroepbrabant(...)ik-dat-nu-ieder-jaar
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:07:12 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217584050
Lijkt me wel lachen. Beetje zuipen, beetje zegenen.
  vrijdag 9 mei 2025 @ 12:10:19 #28
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217584070
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:56 schreef Fightagainstlife het volgende:

[..]
Zeker! Monarchieën hebben verschillende tradities als het gaat om abdicatie. In Nederland is het gebruikelijk dat vorsten aftreden, terwijl in Engeland de traditie is dat een monarch regeert tot het einde. Elizabeth II hield zich hier strikt aan, mede door het schandaal rond Edward VIII. In Scandinavië blijven Harald V en Carl XVI Gustaf regeren ondanks hun leeftijd en gezondheid. Margrethe II heeft verrassend genoeg wel gekozen voor abdicatie. Dit laat zien dat iedere monarchie eigen normen en tradities heeft rondom troonsopvolging.
Hoe staat onze HoS @stokj hierin?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 9 mei 2025 @ 13:35:01 #29
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217584608
quote:

Ja, Petrus had geen bril.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217584752
Does the pope shit in the woods?
pi_217585861
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:07 schreef Twiitch het volgende:
Lijkt me wel lachen. Beetje zuipen, beetje zegenen.
Dit beeld heb ik dus ook. Zo ben ik gekapt met roken en drinken, omdat ik graag oud wil worden. Maar als je paus wordt, heb je nog iets van 10 jaar te gaan. Mooie kleren aan, mooie godsdienstige functie, mooi wonen, en sla het vat maar aan en kom maar op met die lekkere sigaren. Ik zou er zo voor tekenen. Af en toe een ringstempeltje drukken op documenten, een misje leiden, luisteren naar mooie orgelmuziek. En een plek in de hemel. Wat wil je nog meer.
Eh... seks dus. Dat zal ik dan wel weer missen.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 09:53:40 #32
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217591936
Het is ook eigen keuze.
Ze vragen ook eerst of je de functie accepteert.

Bovendien heb je er al een heel leven op zitten in de katholieke kerk als Kardinaal en volgens mij zit er trouwens ook niet zo veel praktisch verschil tussen die twee levensstijlen.
pi_217592162
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laura?
pi_217593404
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:52 schreef stokj het volgende:

[..]

Op zicht valt er wel voor te zeggen om het bij traditie te houden om tot het einde te regeren.
Met Johannes Paulus II werd dat uiteindelijk wel een trieste bedoening hoor, kwam dat hoopje ellende met Pasen even half bij bewustzijn tijdens een hartaanval iets uitspreken wat je alleen verstond omdat ze elk jaar hetzelfde zeggen op dat plein daar.
Dan is gewoon ermee stoppen als je zoals Benedictus XVI door krijgt dat je er te oud voor wordt m.i. gewoon een waardiger einde en een teken van het nemen van verantwoordelijkheid.
pi_217593416
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 23:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ze mogen geen vrouwen neuken toch.
5 Ferrari's op videoband!
pi_217608907
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:38 schreef YoopY het volgende:

[..]
Ook dat nog!
|:( |:( |:(

Wat bezielt die gasten?
Wat men nooit had kan men niet missen :P
pi_217608918
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:10 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Hoe staat onze HoS @:stokj hierin?
Ikzelf zou niet abdiceren. Pas als er geen andere uitweg is. :P
pi_217608922
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 13:50 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Met Johannes Paulus II werd dat uiteindelijk wel een trieste bedoening hoor, kwam dat hoopje ellende met Pasen even half bij bewustzijn tijdens een hartaanval iets uitspreken wat je alleen verstond omdat ze elk jaar hetzelfde zeggen op dat plein daar.
Dan is gewoon ermee stoppen als je zoals Benedictus XVI door krijgt dat je er te oud voor wordt m.i. gewoon een waardiger einde en een teken van het nemen van verantwoordelijkheid.
Dat kan. JP II kon er ook voor kiezen om zijn vervanger/regent te sturen :P
Maar inderdaad je moet er wel staan. In zo een geval is de vervangingsregeling van harte toepasbaar (ook in veel bedrijven).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')