Neequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je ook meepraten over het onderwerp hier?
Ook leuk.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is al heel wat, volgens mij hadden ze bij mij misschien geld voor de efteling
twee??? TWEE???? waar is de rest?!?!!?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staan ook twee herinneringen met jou op trouwens.
[..]
Ik ben heel slecht in dat soort dingen regelmatig bijwerken. Het zou beter zijn, maar ik ben er niet consistent in.
oh, je bent niet thuis. Ja oke dan klinkt een logeerbed wel logischquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik van de verpleegkundige niet thuis mocht slapen want ik heb een pijnstiller waar ik groggy van kan worden en dan van de trap kan vallen ofzo.... terwijl het enige dat zeer doet de pleister is die op mn navel geplakt zit en daarom stom aan de huid trekt dus ik die pijnstiller niet ga pakken.
Begrijpelijk.quote:
Ja mij gaven ze toen de hele tijd oxycodon mee, dat is echt kutspulquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee of het heel zwaar spul is... of dat zij denken dat ik een watje ben ofzo
Ik weet nu wel alles over koffie. Of koffie gezond is, weten we niet zeker. Het lijkt er wel op, maar studies naar de invloed van eten/drinken op de gezondheid zijn zeer lastig. Misschien drinken zieke mensen bijvoorbeeld minder koffie en dan lijkt het dat koffiedrinken gezond is.quote:
ik kijk de laatste tijd regelmatig QI compilaties... van 5u achter elkaar enzo... en daar kwam dat in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij altijd af voordat ik dit weetje jaren geleden ergens las dat ik mij dus afvroeg hoe mannen het deden dus als ze stonden te plassen en dus ook moesten poepen. En dat ik bepaalde beelden had.
Mijn god.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging over klaarkomen tijdens het poepen omdat de prostaat gestimuleerd wordt
mja.. op die leeftijd had ik wel iets van: vaak genoeg gezien hoor..quote:
Interessantquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nu wel alles over koffie. Of koffie gezond is, weten we niet zeker. Het lijkt er wel op, maar studies naar de invloed van eten/drinken op de gezondheid zijn zeer lastig. Misschien drinken zieke mensen bijvoorbeeld minder koffie en dan lijkt het dat koffiedrinken gezond is.
Oke ik kwam er achter dat dit bestond omdat er een insta filmpje voorbij kwam van een iemand die dacht dat ie een soa had en boos werd op zn vriend van 'hoe kom ik aan die soa???'quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee!
Misschien kom ik niet vaak genoeg klaar, of poep ik niet ambitieus genoeg. Maar kan niet zeggen dat ik dit ooit gemerkt heb.
Tweelingen kweken en daarmee experimenterenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nu wel alles over koffie. Of koffie gezond is, weten we niet zeker. Het lijkt er wel op, maar studies naar de invloed van eten/drinken op de gezondheid zijn zeer lastig. Misschien drinken zieke mensen bijvoorbeeld minder koffie en dan lijkt het dat koffiedrinken gezond is.
Was dat de middelbare school?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. op die leeftijd had ik wel iets van: vaak genoeg gezien hoor..
ik weet niet eens of ze uiteindelijk zijn gegaan, ik kan het mij niet herinneren
niet vandaag!!! knurft.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee??? TWEE???? waar is de rest?!?!!?
Grapje he, blij dat ik je dat kon geven
![]()
En same. Zo'n kleine moeite maar toch.
[..]
oh, je bent niet thuis. Ja oke dan klinkt een logeerbed wel logisch
Maar als je bij je ouders ligt, heb je me nu uitgenodigd om bij je ouders lepeltjelepeltje te komen liggen zonder skipak? We kinkshamen niet, we kinkshamen niet
uhuquote:
Ach en als het niet gezond is is het altijd nog lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hm nou ja ik weet niet hoe jammer je dat vond ?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu
basisschool was een tripje naar drente waar ik niet mee naartoe mocht en vervolg opleiding deed volgens mij helemaal niks
Die keer dat ik iedereen kwijt was geraakt tijdens oud en nieuw, en jij ineens weer in de menigte verscheen omdat je op zoek was gegaan en me letterlijk aan m'n hand mee terugtrok naar de groep.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
twee??? TWEE???? waar is de rest?!?!!?
Grapje he, blij dat ik je dat kon geven
![]()
Ja, weet niet goed waar dat nou aan ligt eigenlijk.quote:En same. Zo'n kleine moeite maar toch.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke ik kwam er achter dat dit bestond omdat er een insta filmpje voorbij kwam van een iemand die dacht dat ie een soa had en boos werd op zn vriend van 'hoe kom ik aan die soa???'![]()
en toen was het antwoord 'het is geen soa, het is je eigen drol'
hahahahaha
mij ook en naproxenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mij gaven ze toen de hele tijd oxycodon mee, dat is echt kutspul
toen: totaal niet..quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm nou ja ik weet niet hoe jammer je dat vond ?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke ik kwam er achter dat dit bestond omdat er een insta filmpje voorbij kwam van een iemand die dacht dat ie een soa had en boos werd op zn vriend van 'hoe kom ik aan die soa???'![]()
en toen was het antwoord 'het is geen soa, het is je eigen drol'
hahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |