SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Veel plezier daar.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:05 schreef livelink het volgende:
Ik vertrek zo naar Zuid-Limburg voor een familiedag. Ik weet nog niet hoe laat ik thuis ben. Ik hoop nog wel een stuk van de show van Melting mee te pakken.
Goedenavond ookquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
Benieuwd of er vanavond nog meer mensen aanhaken.
Misschien dat zorro of Bos nog aansluiten. Of Fogel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond ook
Ik vrees dat het vrij rustig blijft. Ik was ook van plan geweest om een uitzending te doen, maar die heb ik maar laten zitten. We zullen het zien
We gaan het zien. Ik kan in elk geval flink scoren zoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien dat zorro of Bos nog aansluiten. Of Fogel.
Je weet het maar nooit.
Vooralsnog 100%.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik kan in elk geval flink scoren zo
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
T-Pau - China In Your Hand
(Ik was al Orinoco Flow van Enya aan het typen, maar dat heeft gelukkig niemand door)
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit ken ik niet.
Hoewel: ik heb het weleens gehoord...
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Wacht... is dit niet dat liedje dat zo hoog in de Top 2000 kwam nadat dat meisje uit Over Mijn Lijk zo jong was overleden?
Nee, dat is deze niet. Heb het al even nagekeken.quote:
Oei..... te moeilijke platen dus.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:16 schreef DJ11 het volgende:
De sound lijkt op Titanium van David Guetta. Dit is ook weer zo'n nummer dat ik weleens heb gehoord, maar ik weet de artiest en titel niet.
Veel mensen zouden dit onmiddellijk weten. Bij mij zijn hitlijsten en persoonlijke smaak/interesse sinds pakweg 2012 steeds meer uit elkaar gaan lopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei..... te moeilijke platen dus.
[ afbeelding ]
Het moet ook niet te moeilijk zijn hè?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ah, eindelijk weer iets dat ik wél ken
Kate Bush - Running Up That Hill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |