Als die mensen een beetje gevoel voor marketing hebben, laten ze die camera aanstaan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:43 schreef mitt het volgende:
Wattt nu al?
Geen tijd meer om de babymeeuw te zien.
Kruistochten 2.0quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:36 schreef kurk_droog het volgende:
Hopelijk eentje die de moslims de oorlog verklaard.
Die moslima's dringen zich ook echt overal op.quote:
Zal wel Parolin zijn, saai.quote:
Ik ook hahaquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:45 schreef heywoodu het volgende:
Rook gemist, was net even sporten![]()
Wel in recordtempo gedouchet voor de pausshow bij het eten
JA! De Vaticaan Livestream. Hoewel ik daardoor geen idee heb wat ze aan het doen zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
Is er er ook een link met beelden van dat plein zonder dom gelul erover?
[..]
Jij had tenminste een excuus. Mijn laptop liep net die seconde vast 😭😭quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:45 schreef heywoodu het volgende:
Rook gemist, was net even sporten![]()
Wel in recordtempo gedouchet voor de pausshow bij het eten
Gevonden inderdaad, maar je mist niks aan dat commentaar. Zo'n kerel die eerst roept dat wedkantoren grof geld verdienen aan die voorspellingen en dat het zinloos is want koffiedik kijken. Vervolgens gaan ze zelf koffiedik kijken door alle mogelijke winnaars te benoemenquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
JA! De Vaticaan Livestream. Hoewel ik daardoor geen idee heb wat ze aan het doen zijn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
Is er er ook een link met beelden van dat plein zonder dom gelul erover?
[..]
De huidige paus was ook gewoon een Italiaan Zijn vader was een accountant uit Piedmont en zijn moeder wel geboren in Argentini maar in een Italiaanse familie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd uit welk B-land de paus komt
De negert is wel aartsconservatief.quote:
Of Kees de Eerste?quote:
Wordt er niet uitgelegd wie al die muziekmensen zijn en waarom ze elkaar bijna neerstaken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gevonden inderdaad, maar je mist niks aan dat commentaar. Zo'n kerel die eerst roept dat wedkantoren grof geld verdienen aan die voorspellingen en dat het zinloos is want koffiedik kijken. Vervolgens gaan ze zelf koffiedik kijken door alle mogelijke winnaars te benoemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |