Inderdaad.quote:
Burn!quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:04 schreef Crack_ het volgende:
En nu ga ik naar nog even uurtje onkruid weghalen want fuck onkruid
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ík wil of dat ik dat denk omdat ik hem aantrekkelijk vind en seks was goed en hij wil mij (lihcaam??) sowieso wel dus makkelijke catch zeg maar.
Ons contact is ooit verbroken omdat hij geen interesse meer had in mij als persoon (vond ik dan). Ok in spoiler zo kort mogelijk het verhaal uitgelegd, dit kan ik niet goed dus zal alsnog wel overdreven verhaal zijn met onnodige details. Sorryje mag het uiteraard gewoon negeren als je geen zin hebt in een lang verhaal en dan hou ik nog net zoveel van je
🚩🚩🚩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
hmmm ja oke nee duidelijk, dan is het idd beter van niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorryje mag het uiteraard gewoon negeren als je geen zin hebt in een lang verhaal en dan hou ik nog net zoveel van je
![]()
Dan ben je zelf een kutkind.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je werkelijk enorme kutouders hebt?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ík wil of dat ik dat denk omdat ik hem aantrekkelijk vind en seks was goed en hij wil mij (lihcaam??) sowieso wel dus makkelijke catch zeg maar.
Ons contact is ooit verbroken omdat hij geen interesse meer had in mij als persoon (vond ik dan). Ok in spoiler zo kort mogelijk het verhaal uitgelegd, dit kan ik niet goed dus zal alsnog wel overdreven verhaal zijn met onnodige details. Sorryje mag het uiteraard gewoon negeren als je geen zin hebt in een lang verhaal en dan hou ik nog net zoveel van je
Dit ehh, klinkt niet als een goed idee tbh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
hahaaha ja, overduidelijk.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm ja oke nee duidelijk, dan is het idd beter van niet.
dan is het inderdaad niet een kwestie van nee heb je...
grensbehoud is belangrijk.
Hoeft toch helemaal niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben je zelf een kutkind.
Iemand mishandelen is nooit oké en nooit een optie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je werkelijk enorme kutouders hebt?
ja das niet geschikt als contact, zelfs niet als sekscontactquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaaha ja, overduidelijk.
Dat ie mij ook ging blokkeren, toen dacht ik echt .. for real?!?!?!!? Echt zo jammer he, zo jammer
[..]![]()
Klinkt meer als een stopcontact.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das niet geschikt als contact, zelfs niet als sekscontact
Ja, eentje die niet aangesloten isquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen iets minder spannend wellicht
Hoe kwam het?quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bleh ik had vandaag best en rotdag op het werk ( en mijn gemoedstoestand is ook erg wisselvallig...
Start, stop, start, stop, maar dan sneller.quote:
Op het werk??quote:
baal je dat je geen duidelijkheid hebt wanneer de verhuis is?quote:
Ja deels wel, zeker omdat andere mensen hier al wel duidelijkheid hebben...quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
baal je dat je geen duidelijkheid hebt wanneer de verhuis is?
goed mogelijk dat dat zorgt voor je gemoedsrust en slechte slaap.. zou ik namelijk ook heel gefrustreerd van raken en daar wordt ik dan heel dwars vanquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja deels wel, zeker omdat andere mensen hier al wel duidelijkheid hebben...
Dat snap ik wel inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op het werk??
Ze hadden me ingepland op 2 wijken. Maar dat was echt veel te veel voor iemand die maar een halve dag. Ze hadden eerst wel wat post weggehaald, maar dat was nog erg veel en ik raakte er wat gestressed door, zeker omdat een van die wijken 45 minuten fietsen is op een e-bike. Ik heb toen wel gezegd dat ik niet snap waarom ze juist mij met een halve dag die wijken geven. Daar kon de leidinggevende geen passend antwoord op geven. Ik heb het ook niet afgekregen. Maar dat moet ik niet mijn probleem maken...
En ik had sws wat slecht geslapen vannacht. Gemoedstoestand was al niet helemaal vrolijk.... Optelsommetje wellicht...
Contactgestoordquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das niet geschikt als contact, zelfs niet als sekscontact
snap ik ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Contactgestoordals ie nou een inhoudelijk bericht had gestuurd ipv die meme dan had ik het al zo anders gevonden. Dit is cheap
welkomquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
*BUUURRRPPP*
zo, dat ging er wel in na die heldag van vandaag, zo nog even naar huis fietsen en dan schoenen uit en niks meer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |