thuiswonende kinderen gewoon op hun 21e de deur uit schoppen. geef een kartonnen doos mee.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
“ Bijna 6500 ouders mishandeld door thuiswonende kinderen: ‘Komt door krapte op woningmarkt“
Of gewoon geen kinderen nemen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
thuiswonende kinderen gewoon op hun 21e de deur uit schoppen. geef een kartonnen doos mee.
Dat soort kinderen wel ja. Kansparelsquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
thuiswonende kinderen gewoon op hun 21e de deur uit schoppen. geef een kartonnen doos mee.
ja dat vind ik een nog betere oplossing.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of gewoon geen kinderen nemen.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
“ Bijna 6500 ouders mishandeld door thuiswonende kinderen: ‘Komt door mensen die kinderen nemen“
Precies. We importeren wel Sudanezen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of gewoon geen kinderen nemen.
Hee ouwe dibbes!quote:
laat die lekker daarquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. We importeren wel Sudanezen.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat vind ik een nog betere oplossing.
eigenlijk moet de titel dus zijn
[..]
Want die vinden wel een huis?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. We importeren wel Sudanezen.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaasch.... wie weet avondlevering.. en anders ligt hij ineens bij een aflever/ophaalpunt
Het kan door de brievenbus. dus ik had eigenlijk verwacht dat het met de reguliere postbode mee zou gaan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met een tijdmachineLoop je straks de gang in en staat er opeens al 3 uur een pakketje klaar
Dat het door de brievenbus kan betekent nog niet dat die ook met de postbode meegaatquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Het kan door de brievenbus. dus ik had eigenlijk verwacht dat het met de reguliere postbode mee zou gaan.
Wat een kulquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
„De krapte op de woningmarkt zorgt ervoor dat volwassen kinderen vaker gewelddadig zijn richting hun ouders”, legt ze uit. Een aanwijsbare factor die ervoor zorgt dat de spanning in huis het kookpunt bereikt, is er volgens Van Beurden niet. „Er zijn altijd verschillende dingen die een rol spelen. Soms gaat het om financiële problemen waarbij geld het obstakel vormt om het huis te verlaten. Soms botst het omdat jongvolwassenen zich willen ontwikkelen, maar dat niet kunnen door regels die hun ouders hun opleggen. Tot slot is ook de mentale gezondheid van jongeren een mogelijke oorzaak van de oplopende spanningen.”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of ík wil of dat ik dat denk omdat ik hem aantrekkelijk vind en seks was goed en hij wil mij (lihcaam??) sowieso wel dus makkelijke catch zeg maar.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat heb je te verliezen? als hij nee zegt dan heb je hetzelfde als dat je geen voorstel doet.
als hij ja zegt kan het twee kanten op gaan. een lekker etentje of een lekker etentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Mijn fout.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat het door de brievenbus kan betekent nog niet dat die ook met de postbode meegaat
Inderdaad.quote:
Burn!quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:04 schreef Crack_ het volgende:
En nu ga ik naar nog even uurtje onkruid weghalen want fuck onkruid
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ík wil of dat ik dat denk omdat ik hem aantrekkelijk vind en seks was goed en hij wil mij (lihcaam??) sowieso wel dus makkelijke catch zeg maar.
Ons contact is ooit verbroken omdat hij geen interesse meer had in mij als persoon (vond ik dan). Ok in spoiler zo kort mogelijk het verhaal uitgelegd, dit kan ik niet goed dus zal alsnog wel overdreven verhaal zijn met onnodige details. Sorryje mag het uiteraard gewoon negeren als je geen zin hebt in een lang verhaal en dan hou ik nog net zoveel van je
🚩🚩🚩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
hmmm ja oke nee duidelijk, dan is het idd beter van niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorryje mag het uiteraard gewoon negeren als je geen zin hebt in een lang verhaal en dan hou ik nog net zoveel van je
![]()
Dan ben je zelf een kutkind.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je werkelijk enorme kutouders hebt?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ík wil of dat ik dat denk omdat ik hem aantrekkelijk vind en seks was goed en hij wil mij (lihcaam??) sowieso wel dus makkelijke catch zeg maar.
Ons contact is ooit verbroken omdat hij geen interesse meer had in mij als persoon (vond ik dan). Ok in spoiler zo kort mogelijk het verhaal uitgelegd, dit kan ik niet goed dus zal alsnog wel overdreven verhaal zijn met onnodige details. Sorryje mag het uiteraard gewoon negeren als je geen zin hebt in een lang verhaal en dan hou ik nog net zoveel van je
Dit ehh, klinkt niet als een goed idee tbh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
hahaaha ja, overduidelijk.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm ja oke nee duidelijk, dan is het idd beter van niet.
dan is het inderdaad niet een kwestie van nee heb je...
grensbehoud is belangrijk.
Hoeft toch helemaal niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben je zelf een kutkind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |