OKÉ SORRYquote:
Ja je weet toch best dat alles hier slechts 1 keer mag worden besprokenquote:
Had het over mezelf maar dat mag blijkbaar nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je weet toch best dat alles hier slechts 1 keer mag worden besproken
Dat moet je bij Nizzie altijd heel duidelijk omschrijven, anders leest ze het verkeerdquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had het over mezelf maar dat mag blijkbaar niet
Komt door de narcosequote:Op donderdag 8 mei 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet je bij Nizzie altijd heel duidelijk omschrijven, anders leest ze het verkeerd
geen sorry nodigquote:
Kan ze nu wel als goed excuus gebruiken jaquote:
nee hoorquote:
zo zit ik niet in elkaarquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ze nu wel als goed excuus gebruiken ja
quote:
Ja. Geen gelik aan m’n lijf.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoorZo ben ik
![]()
Maar ik zal onthouden dat jij ook wilt uitdelen
je mountainbike als gestolen opgeven en vermelden dat je iemand er op hebt zien weg gaan in [richting waar husband naar toe is gereden]quote:
Ehm. Dat lijkt me een slecht ideequote:Op donderdag 8 mei 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mountainbike als gestolen opgeven en vermelden dat je iemand er op hebt zien weg gaan in [richting waar husband naar toe is gereden]
ow.... das saai... dan kan de ander niet eens van je genietenquote:
helaasch.... wie weet avondlevering.. en anders ligt hij ineens bij een aflever/ophaalpuntquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik denk het niet.
Gewoon met een tijdmachinequote:Op donderdag 8 mei 2025 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik denk het niet.
Nou en. Dat is niet saai. Dat is een grens.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... das saai... dan kan de ander niet eens van je genieten
Topquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
Net toch maar even goed gekeken naar mijn vinger toen thuiszorg er was. Ik ben er nu bijna zeker van dat die ontsteking er wel uitgaat. Het begint steeds meer een normale kleur te krijgen en het is ook weer iets minder dik.
dat kan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou en. Dat is niet saai. Dat is een grens.
Onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
“ Bijna 6500 ouders mishandeld door thuiswonende kinderen: ‘Komt door krapte op woningmarkt“
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |