sinds jij geen pot bentquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sinds wanneer vind je dat een scheldwoord en geen compliment
met een prop er op dat je die bij die anderen er in kan doen en ze niet meer kunnen ruftenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze zouden van die stokjes moeten hebben in het ziekenhuis
oh dan laten ze zeker allemaal scheten ?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan best gezellig zijn. na een colonoscopie ruikt het ook erg lekker naar roosjes
Heb er een keer met eentje op een kamer gelegen die elke paar uur zijn bed volscheetquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan best gezellig zijn. na een colonoscopie ruikt het ook erg lekker naar roosjes
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er een keer met eentje op een kamer gelegen die elke paar uur zijn bed volscheet
Heel irritant zijn. Daarom kreeg ik bij de operatie van laatst een 1 persoonskamer.quote:
de meesten wel iddquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dan laten ze zeker allemaal scheten ?
moeten vrouwen maar niet zo spannend zijnquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een prop er op dat je die bij die anderen er in kan doen en ze niet meer kunnen ruften
Ze blazen lucht in je darmen want anders zitten ze de hele tijd naar de binnenkant van een leeggelopen ballon te kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dan laten ze zeker allemaal scheten ?
ook gezellig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er een keer met eentje op een kamer gelegen die elke paar uur zijn bed volscheet
ik kan je verklappen. lekker ook nogquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moeten vrouwen maar niet zo spannend zijn
[..]
wist toch heus wel wat je bedoelde... kutquote:! ik bedoelde zo'n geurstokje
Nee dit was bij een geplande operatie, die met die ziekenhuisbacterie was niet geplandquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook gezellig.
daarna heb je die ziekenhuisbacterie opgezocht zeker zodat je lekker alleen kon slapen
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een trui gekregen van mijn mama en hij is heerlie de peerlie maar wel een beetje oempaloempa
ja maarhoe ben je irritant? Ben je onaardig dan ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heel irritant zijn. Daarom kreeg ik bij de operatie van laatst een 1 persoonskamer.
Ik heb dat gedaan, maar ik heb chronische darmziekte die niet onder controle was. Mogelijk heeft diegene een darmziekte.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ja dat weet ik, vroeger was ik nog niet bang voor vrouwenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan je verklappen. lekker ook nog
[..]
wist toch heus wel wat je bedoelde... kut
je had niet gepland om die boom te knuffelen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit was bij een geplande operatie, die met die ziekenhuisbacterie was niet gepland
jij was de kamergenoot van LTVDKquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan, maar ik heb chronische darmziekte die niet onder controle was. Mogelijk heeft diegene een darmziekte.
Ik ben evil aardig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maarhoe ben je irritant? Ben je onaardig dan ofzo?
Mijn moeder en ik hebben de deal dat we elkaar blij willen maken omdat we daar zelf het meest gelukkig van wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
poepjesquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat weet ik, vroeger was ik nog niet bang voor vrouwen
oh, kak
Ja die was geloof ik ook redelijk dementquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan, maar ik heb chronische darmziekte die niet onder controle was. Mogelijk heeft diegene een darmziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |