Die was toch bomproof?quote:
zal ik de nieuwe paus worden?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of jij, ze hebben ook al Pizzaballa in de verkiezing, dan kan Bitterballa ook wel
Zijn er nog kinderen over daar?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik mij goed herinner gaat deze ingezet worden om kinderen te vaccineren
ja ik vind mobiel op FOK! rondhangen helemaal niets.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan op mobiel?
ohja ik ging een ijsje voor jou halen, brb
Weet niet of dat ook nog werkzaam is bij een tactical nukequote:
Ik stem voorquote:
Denk niet dat dat mag.quote:
En je kunt ook gerust een paar uurtjes zonder onsquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik vind mobiel op FOK! rondhangen helemaal niets.
Maar ja had natuurlijk mn laptop niet mee naar het ziekenhuis voor een paar uurtjes dagopname
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:27 schreef bitterbal het volgende:
Niet dat het nu nog de moeite waard is nadat wat israel van plan is
quote:
Wil ik best doen, maar ik ben geen katholiek dus dan mag dat nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat iemand mij dan moet voordragen. Wil jij dat doen?
Jij was toch van het vergiet-op-je-hoofd team?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet? Omdat ik een snack ben?
oh shitquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar ik ben geen katholiek dus dan mag dat niet
Hoe doen we dat? Allemaal een bitterbal in een envelop naar het vaticaan sturen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat iemand mij dan moet voordragen. Wil jij dat doen?
ja ramenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij was toch van het vergiet-op-je-hoofd team?
nee hoor, alleen de mensen die daar wonenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die minister van iets in israel had gisteren dacht ik gezegd dat ze gaza gaan verwoesten
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe doen we dat? Allemaal een bitterbal in een envelop naar het vaticaan sturen?
Lol, MI van een lading geplette bitterballen over de vloer daar.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe doen we dat? Allemaal een bitterbal in een envelop naar het vaticaan sturen?
kan prima.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je kunt ook gerust een paar uurtjes zonder ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |