Dan moet je er daar wel een aantal tegelijk van doen en vasthouden. Ik ben geen octopus.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon een draaiend kruispunt maken. dan hoef je niet door een lus heen
Dat komt regelmatig voor hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, dat je hem of haar niet ziet als alleen een stuk vlees met een pik of kut.
Goed, eet vanavond maar iets vegetarischquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, dat je hem of haar niet ziet als alleen een stuk vlees met een pik of kut.
🐙quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet je er daar wel een aantal tegelijk van doen en vasthouden. Ik ben geen octopus.
Dat zou ik dan wel lastig vinden denk ik, maar ik hou wel van orale verwennerij, beide kanten opquote:
ik heb regelmatig gehad dat ergens 's avonds beginnen en dan met hazeslaapjes en andere kleine onderbrekingen je ergens rond het middaguur uit komt en dan ineens de opmerking krijg.... waarom ben jij alleen met mij bezig?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, dat het meer om samen gezellig/fijn/lekker hebben gaat ipv eigen orgasme.
Ik kap mannen vaak af, zij beginnen vaak op een soort rare turbo stand waarbij ik denk 'ja op deze manier kom je snel klaar maar geniet ik er niet van dus laat dan maar???' volgens mij snappen ze dat niet
Mwah. Ik kon altijd nog een goed gesprek voeren met ze. Dat was ook leuk. En gewoon knuffelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat komt regelmatig voor hoordus wat dat betreft wel gebruikelijk (als je die definitie bedoelde van normaal)
Hell. No.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed, eet vanavond maar iets vegetarisch
Krijg vanzelf wel een NOS melding als er een Paus is gekozen vermoed ik zo.quote:
Dat is dan toch ook seks?quote:
EDIT: las het verkeerdquote:
Ik vind intiem praten over seks onwijs opwindendquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel lastig vinden denk ik, maar ik hou wel van orale verwennerij, beide kanten op
Oh dat. Heb dat wel eens over de telefoon gedaan. Leverde leuke resultaten opquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind intiem praten over seks onwijs opwindend(nee dat is niet wat we hier nu aan het doen zijn
) en bepaalde aanrakingen op niet-intieme delen maar wel intieme aanrakingen (snapje), ja dat soort dingen doet het hier heel goed
![]()
oraal is top
Maar je kunt ook naar die stream kijken!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg vanzelf wel een NOS melding als er een Paus is gekozen vermoed ik zo.
Oraal over de telefoon?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat. Heb dat wel eens over de telefoon gedaan. Leverde leuke resultaten op
Ik gebruikte mijn mond jaquote:
Jeetje klinkt echt saai.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar je kunt ook naar die stream kijken!
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb regelmatig gehad dat ergens 's avonds beginnen en dan met hazeslaapjes en andere kleine onderbrekingen je ergens rond het middaguur uit komt en dan ineens de opmerking krijg.... waarom ben jij alleen met mij bezig?
euh omdat ik het naar mijn zin heb om jou uit te putten en ik je daarom 'nodig heb'
als het om mezelf gaat kan ik het ook prima zelf. En ja ik gun ze het wel hoor om ook even hun best te doen... maar tis dan geen moeten.
Ja jijquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah. Ik kon altijd nog een goed gesprek voeren met ze. Dat was ook leuk. En gewoon knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |