Je bent er zo doorheen.quote:
Ik kom er liever gewoon nietquote:
Maar jij bent dan ook een halve Hongaarquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hódmezövásárhely is prima uitspreekbaar?
Met enkele wel gehad ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrijen blijendaar kun je vast iets mooiers van maken
Maar wel leuk compliment, en fijn voor jezelf dat je wat kan kiezen.
Heb jij contact met je bedpartners buiten seksen?
Ik kom er ‘af en toe’quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een halve Hongaar
Okquote:
Ja met driedubbel doorgehaalde trekspoeling en spuitslang.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die spuit nu idd via de gootsteen omhoog of is het een linksachteruit parkerende geworden dit keer?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
Ik heb Mars ijsjes want aanbieding (maar eigenlijk nog steeds te duur).
nare ervaringen?quote:
kan wel maar bedacht ik on the spot nu evenquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrijen blijendaar kun je vast iets mooiers van maken
Is die foto van jou? Dat is prachtigquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
De kleuren zijn gewoon heel mooi uitbundig nu. Er bloeit ook wel van alles langs de bosranden in in de weilanden. En als ik stevig doorloop, vind ik het niet koud nu! Ik heb geen jas aan.
[ afbeelding ]
oeh oeh oeh doe maar luxe!!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met driedubbel doorgehaalde trekspoeling en spuitslang.
statiegeldbekers bedoel je?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorts is er weer Maccie onderweg. Zonder frisdrank want dat met die bekers schiet niet op.
Hódmezövásárhelyquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, wel grappig van de inwoners van *brabbelbrabbel*
Hutsieflutsiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, ik doe er vanavond nog eentje denk ik. Maar als ik de overige 30 meter nog ga proberen nu krijg ik blaren denk ik.🐙
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
misschien kun je beter meteen hem gebruiken om er één mee vast te binden op bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, ik doe er vanavond nog eentje denk ik. Maar als ik de overige 30 meter nog ga proberen nu krijg ik blaren denk ik.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ideaalquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zo kan je de smaak van de seks ook vooraf al bepalen
[..]
ja.
in dr velletjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |