SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hahahaha wat goor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dunne melk diarree op de vloer bij het centreparks zwembad
De papa kon het niet want die ging er bijna van over zijn nek![]()
![]()
Dus doen ze het bij een ander in de tuinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was ook een filmpje want een stel had ruzie over dat hij over de bril piste en hij zei van niet een zei was zo van we zijn de enige die hier wonen
Weken discussie
Tot hij alleen thuis was een iemand hoorde plassen
De kat had zichzelf aangeleerd om op de wc te plassenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nopequote:Op donderdag 8 mei 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus doen ze het bij een ander in de tuin![]()
![]()
Mensen moeten gewoon geen huisdier nemen als ze hem of haar toch de hele dag op de straat latenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komen ze niet verder dan jou tuin?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik volg ze niet. Maar ze gaan vaak het bos achter mijn huis in om te kakken denk ik. Dat is hun favoriete plekje, kunnen ze lekker jagen.quote:![]()
Ik vind die jalapenos burger van BK altijd nice.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het wordt een crazy cheese double bbq bacon![]()
Ik hou van pittig maar de smaak van jalapeno heeft me nooit gelegenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind die jalapenos burger van BK altijd nice.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik lust wel een bbq master double nu. Zo even kijken of ik die in huis heb.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik vind juist de smaak van jalapenos lekker, zo pittig vind ik ze niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik hou van pittig maar de smaak van jalapeno heeft me nooit gelegen
Maar pittig is sowieso +1![]()
Gezocht en niet gevonden. Heb daarentegen wel een goede Mr Mackey imitatie in huis. Mkay.Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: