Amerika is ook afgeschreven.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:50 schreef Het_Bokje het volgende:
Nee, vandaag de dag is de US met vriendjes als Orban en gasten uit El Salvador een stuk vriendelijker, dat scheelt!
U bent de Oeigoeren vergeten ?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:04 schreef Mikeytt het volgende:
Xi Jinping is zowat de beste Chinese president sinds de oprichter van China, Mao Zedong.
We hebben het feit dat deze shitshow niet veel groter is te danken aan Xi.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:04 schreef Mikeytt het volgende:
Xi Jinping is zowat de beste Chinese president sinds de oprichter van China, Mao Zedong.
quote:
Nee hoor. Ik ken persoonlijk Oeigoeren en ben in Xinjiang geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:08 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
U bent de Oeigoeren vergeten ?
Je bent nu credits aan het inleveren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ken persoonlijk Oeigoeren en ben in Xinjiang geweest.Wat is er met Oeigoeren?
Prima toch. Mooi volk die Oeigoeren, die overigens een sterke band voelen met China.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Je bent nu credits aan het inleveren.
Ik ga jouw grote vriend Xi vragen of jij niet een paar weken op 'vakantie' mag in een van zijn correctionele parken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Prima toch. Mooi volk die Oeigoeren, die overigens een sterke band voelen met China.
dictatorquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:04 schreef Mikeytt het volgende:
Geregisseerde hongersnood ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van dit lijstje klopt niets. Als we hongersnood als moord rekenen, dan zouden er veel meer tussen moeten staat, o.a. Engeland en India.
Ah ja, een dictator kan geen president zijn.quote:
Hoezo? Die zijn er voor mensen, die er grotendeels vrijwillig zijn, die geradicaliseerd zijn naar de verkeerde kant.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:17 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ik ga jouw grote vriend Xi vragen of jij niet een paar weken op 'vakantie' mag in een van zijn correctionele parken.
Lol, hou jij je nou maar bij de Klaagbaakquote:Op donderdag 8 mei 2025 16:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ah ja, een dictator kan geen president zijn.
De effecten van de afbraak van het onderwijs.
WTF Mike.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo? Die zijn er voor mensen, die er grotendeels vrijwillig zijn, die geradicaliseerd zijn naar de verkeerde kant.
Het bezoek van Xi Jinping aan Rusland laat zien dat de banden tussen China en Rusland sterk blijven. Hoewel hij eerder aangaf zich niet direct met de oorlog in Oekraïne te willen bemoeien, blijft zijn aanwezigheid in Moskou een krachtig signaal. Dit roept vragen op over de geopolitieke strategie van China en hoe dit de internationale verhoudingen beïnvloedt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:45 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Ach ach ach, kijk eens wie er hoofd gast is in Rusland. Ja jullie lezen het goed Xi Jinping die zich buiten de oorlog met Oekraïne zou houden.
Voor mensen die niet weten hoe onze Chinese galbak eruit ziet.
[ afbeelding ]
Klacht lijkt mij duidelijk Xi Jinping en Poetin zijn vriendjes.
Extra klacht: Soort zoekt soort.
Bonus Klacht: EU moet China gaan boycotten![]()
Dat was hem dan alweer ajuuh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |