watquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik excel is deo maar dan met een a ipv een o en een k er tussen
Ontsmettingsmiddel overal en nergensquote:
ohquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is helaas fietspad met daarnaast een vrij drukke weg, maar het is wel een mooi wandelrondje.
dat bedoelt ie toch niet, kutquote:
Nee dat werkt voor mij niet. Maar ik hoef deka niet te onthouden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat![]()
ja oke, als dat voor jou werkt
of misschien zijn dit nog de medicijnen
Ganzen zijn gewoon een soort velociraptors met een godscomplexquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop wat betreft ganzen tbh.
Nouja, vogels zijn afstammelingen van dinosaurussen toch? Ganzen zijn een apart slag, dus die kunnen best van draken afstammenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Droom rustig verder en dan zeggen ze dat mijn narcose zorgt voor rare opmerkingen
O trutquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat bedoelt ie toch niet, kut
ze heeft een ingreep gehad met narcose en alles, we moesten bijna afscheid nemen van onze nizno
Dit is randje bedrijventerrein, dus tsja. Maar wel het "geluk" dat het aan de noordkant wat boerengebied heeft, dit is wel echt leuker dan industrieterrein.quote:
Ganzijn voor tuin & gans.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ganzijn zijn gewoon een soort velociraptors met een godscomplex
Gek zijn is gezond.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, vogels zijn afstammelingen van dinosaurussen toch? Ganzen zijn een apart slag, dus die kunnen best van draken afstammen
oh johquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee dat werkt voor mij niet. Maar ik hoef deka niet te onthouden.
En ben helder als wat. Loop al een half uur rond
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
O trut
Heus niet. Alleen afscheid van mn galblaas.
En hopelijk van de kortsacties en druk op de borst
Jaja, ik had het al aangepastquote:
Das nie niks!quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
O trut
Heus niet. Alleen afscheid van mn galblaas.
En hopelijk van de kortsacties en druk op de borst
Stap 1: theropodaquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, vogels zijn afstammelingen van dinosaurussen toch? Ganzen zijn een apart slag, dus die kunnen best van draken afstammen
Dat is een lekker roesjequote:Op donderdag 8 mei 2025 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gek zijn is gezond.
Morgen ben ik God. Vandaag ben ik Napoleon
ja beton nodigt al helemaal niet uit. En als je goede kant op kijkt dan kun je het nog een beetje wegdenkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is randje bedrijventerrein, dus tsja. Maar wel het "geluk" dat het aan de noordkant wat boerengebied heeft, dit is wel echt leuker dan industrieterrein.
Nee hoor ben volledig helder.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
It's a lovely morning in the village, and you're a terrible goose.
[ afbeelding ]
Ik struikelde laatste over deze minihonkjes toen ik uit m'n werk kwam.
Stap 5: kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stap 1: theropoda
Stap 2: meteoriet
stap 3: ...
Stap 4: kip
Mwah, zolang ze niet aan het gieren zijn, gaat dat best.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja beton nodigt al helemaal niet uit. En als je goede kant op kijkt dan kun je het nog een beetje wegdenkenoordopjes in en nog beter
Oke en neus dicht
Een gier een draak en een gans.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet aan het gieren zijn, gaat dat best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |