https://www.instagram.com/radioveronica/reel/DJbMTp-IeUP/quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Weet niet of iemand dit al gepost heeft maar op de insta van radio veronica staat een gesprek met Pim.
(Weet zo even niet hoe ik dit kan posten)
Dank.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:15 schreef NLpop het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/radioveronica/reel/DJbMTp-IeUP/
Hier lijkt het of zijn kunstgebit uit zijn mond valt, dus het zal toch afwachten zijn op dinsdag voor het totaalplaatje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:07 schreef NLpop het volgende:
De NPO promo toont een dynamisch stukje uit Claudes repetitie snippet:
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke tekst.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:35 schreef NLpop het volgende:
Jan Dijkgraaf is een irrelevante bejaarde grifter. Die schrijft klaagstukjes voor clicks; om er geld mee te verdienen. In zijn (rechtse azijnzeikers) bubbel is het populair om Cornald te bashen. Ze zien hem als elitair, enz. In werkelijkheid is Dijkgraaf meer elitair dan Cornald. Want Cornald leeft in het echte leven, komt overal en spreekt allerlei mensen, terwijl Dijkgraaf teruggetrokken op een boerderij zit, dag in dag uit, een volgevreten fulltime internet trol is.
Honderdduizend keer liever Cornald Maas, dan Jan Dijkgraaf.
Ik krijg het helaas niet geopend. Heeft iemand nog een andere versie hiervan?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:07 schreef NLpop het volgende:
[ afbeelding ]
Deed Thomas Azier haar album?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:35 schreef NLpop het volgende:
Eens met blackswangreen, HenkjeNL2, en anderen.
Ik vind het rockalbum van Anouk ook tegenvallen. Terwijl ik er hoge verwachtingen van had. Ik vind Thomas Azier (die de productie deed) geweldig. Maar weet niet.. ze zet de hele tijd zo'n hoog heliumstemmetje op. Wat blijkbaar in haar huidige fase past. En vind ook dat ze rare, lompe kleding draagt. Het zal wel trendy zijn, maar het spreekt me niet aan.
Ben jarenlang groot fan van Anouk geweest, ik zal haar ook altijd dankbaar blijven voor wat ze voor het Songfestival in Nederland gedaan heeft, dus ik wil haar verder niet afvallen. Maar ik vind de keuze voor Claude nog steeds de juiste!
Ik zet in op een vage schim op de LED die zijn moeder moet voorstellen, beetje zoals Trijntje ooit tegen die schaduw stond te Pannecouckenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:38 schreef Dave het volgende:
Cornald heeft het nog wel over ‘een beeld’ in de finale, dat het publiek nog niet kent, dat is gewoon een foto van Claude’s moeder, klaar.
Nee dit is een screenshot. Het staat niet online. Om de promo te zien moet je NPO1 kijken. Komt tussen programma's door.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:32 schreef Aadrianus het volgende:[..]
Ik krijg het helaas niet geopend. Heeft iemand nog een andere versie hiervan?
Jaaa! graagquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:33 schreef TheVulture het volgende:[..]
Deed Thomas Azier haar album?![]()
Als we het hebben over een artiest die ik ook nog wel eens zou willen zien gaan![]()
thanks. Het was me nog niet opgevallen op tv.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:41 schreef NLpop het volgende:
[..]
Nee dit is een screenshot. Het staat niet online. Om de promo te zien moet je NPO1 kijken. Komt tussen programma's door.
Toen we nog dachten dat die schimmen misschien wel iets met AR kon zijn. Inmiddels zijn we 10 jaar verder en blijven we soortgelijke hoop hebben na repetitiebeeldenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet in op een vage schim op de LED die zijn moeder moet voorstellen, beetje zoals Trijntje ooit tegen die schaduw stond te Pannecoucken
Het blijft wel AVROTROS
+1. Dit wens ik al jarenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deed Thomas Azier haar album?![]()
Als we het hebben over een artiest die ik ook nog wel eens zou willen zien gaan
Dat wat ze bij Eva deed kwam krampachtig op me over. Geen mooie nummers bovendien. Geen schande wmb dat ze niet naar het Songfestival gegaan is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:35 schreef NLpop het volgende:
Eens met blackswangreen, HenkjeNL2, en anderen.
Ik vind het rockalbum van Anouk ook tegenvallen. Terwijl ik er hoge verwachtingen van had. Ik vind Thomas Azier (die de productie deed) geweldig. Maar weet niet.. ze zet de hele tijd zo'n hoog heliumstemmetje op. Wat blijkbaar in haar huidige fase past. En vind ook dat ze rare, lompe kleding draagt. Het zal wel trendy zijn, maar het spreekt me niet aan.
Net teruggezocht, maar volgens mij zijn dit de beelden die we al kennenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:07 schreef NLpop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:43 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Toen we nog dachten dat die schimmen misschien wel iets met AR kon zijn. Inmiddels zijn we 10 jaar verder en blijven we soortgelijke hoop hebben na repetitiebeelden
Yup, al heeft hij niet zo'n likeable gezicht op beeld, dus een Musttii-scenario ligt wel op de loerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:43 schreef d_elise het volgende:
[..]
+1. Dit wens ik al jarenVind hem heel erg eigenzinnig in zijn muziek, kan echt verrassend uit de hoek komen op het esf.
Ik word hier heel erg rustig van. De bevestiging dat er goed over alles is nagedacht en het niet een beetje natte vingerwerk en geen 'laten we niet te veel uit de kast halen want dan wordt het te duur' is, dat stemt me goed. Er is een idee en alles is in het werk gezet om dat zo goed mogelijk uit te werken. Zoals ik Claude vanaf de eerste seconde in C'est la vie geloof, geloof ik ook Pim. Kom maar op, ik ben er klaar voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:27 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Pim met Ding a Dong podcast
Hmm, dat zal het wel zijn. Ik ben doorgaans niet zo'n fan van 3d animaties op het scherm. Kan er goedkoop uitzienquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die bloemblaadjes kunnen ook in 3D de huiskamers in worden geschoten op je scherm
Fijn interview! Aan het einde zegt hij “3 minuten later…” 😱quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:27 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Pim met Ding a Dong podcast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |