Wiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze gaan snel momenteel. De nieuwe delen
CotSquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze gaan snel momenteel. De nieuwe delen
quote:
Hoe is het?quote:
Fijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaaa wel goed gezien de omstandigheden
En met jou dan?
Mwah, het is eerder silent ragequote:Op donderdag 8 mei 2025 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jeeej... het wordt hysterisch
Ach niet vergelijkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fijn
Hier hetzelfde haha, al zijn de omstandigheden misschien beter
Stappen gezet voor de nieuwe motor volgend jaar
Ja, mijn droomfietsquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach niet vergelijken
En een nieuwe motor is goed toch?
Jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooooooh
Dat is super tof voor je
Zag het idd! Alleen ik heb moeite met langere teksten lezen (dyslexie)quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Afgelopen zaterdag een proefrit weten te regelen en dat was de laatste 'hindernis' om te zien of ik het wilde of niet (zithouding, comfort, hoe rijdt ie, etc). En ik was na drie kwartier om
Vorige topic staat een hele lange post over hoe het ging
Doe rustig aanquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zag het idd! Alleen ik heb moeite met langere teksten lezen (dyslexie)
Om heel eerlijk te zijn lukte die tekst niet echt. Ga het na mijn begeleider zijn bezoek het nog een keertje proberen
Edit: post gevonden!
Oh... verveel je je dan niet een ongeluk?quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nu al 3 dagen geen reet aan het uitvoeren op werk, omdat een of andere achterlijke gladiool van IT per abuis mijn profiel heeft verwijderd
Ik ben enorm goed op de hoogte van al het nieuws nu.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... verveel je je dan niet een ongeluk?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben enorm goed op de hoogte van al het nieuws nu.
De houding was wel even wennen ja. Maar ik vermoed dat ik daar snel aan gewend ben.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... klinkt goed allemaal. Behalve de pijn...Verder heb ik geen verstand van wat ik leesbehalve dat je blij klinkt en lekker gereden hebt!
Fakkels en hooivorken!quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben nu al 3 dagen geen reet aan het uitvoeren op werk, omdat een of andere achterlijke gladiool van IT per abuis mijn profiel heeft verwijderd
Even spierpijn dus?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De houding was wel even wennen ja. Maar ik vermoed dat ik daar snel aan gewend ben.
[..]
Fakkels en hooivorken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |