quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed aanslaat, hoeft er dan minder van je vinger af?
Bijna GMTAquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar is je vinger dan gered of moet ie er nog steeds af?
Hmmquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ho ho, moeten er niet eerst verkiezingen gehouden worden?
Dan hoeft er waarschijnlijk verder niks meer af. Ik kan alleen nooit meer het bovenste topje bewegen want het bot is daar verdwenen maar dat is geen reden voor mij om eraf te halen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed aanslaat, hoeft er dan minder van je vinger af?
Jij toch.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar is je vinger dan gered of moet ie er nog steeds af?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan hoeft er waarschijnlijk verder niks meer af. Ik kan alleen nooit meer het bovenste topje bewegen want het bot is daar verdwenen maar dat is geen reden voor mij om eraf te halen.
Heb je dan zo'n slap topje?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan hoeft er waarschijnlijk verder niks meer af. Ik kan alleen nooit meer het bovenste topje bewegen want het bot is daar verdwenen maar dat is geen reden voor mij om eraf te halen.
Ik las hetquote:
Nee het beweegt niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n slap topje?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke criteria hanteren we dan? Medicatie, bezoekjes aan ziekenhuis/huisarts, uitkering, fataliteit? Worden mentale dingen ook meegerekend?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Moeten we dan ook een definitie maken van opperkneus?
Of een schaal der kneuzigheid?
Wat je niet wilt horen etc etcquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie zo'n rubberen Harry Potter arm voor me, van toen zijn botten uit zijn arm waren verdwenenquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helderquote:
Hmmquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke criteria hanteren we dan? Medicatie, bezoekjes aan ziekenhuis/huisarts, uitkering, fataliteit? Worden mentale dingen ook meegerekend?
Ja alleen nu met z'n allen even heel hard duimen dat deze kuur gaat werken omdat ik hem langere tijd moet nemen. 🤞🏼 Maar de vorige twee deden hun werk ook alleen was te kort om alles eruit te krijgen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is wel een hele verbetering tov eerder
Fijn
#AmaOverTheTopquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja alleen nu met z'n allen even heel hard duimen dat deze kuur gaat werken omdat ik hem langere tijd moet nemen. 🤞🏼 Maar de vorige twee deden hun werk ook alleen was te kort om alles eruit te krijgen.
Bwehehe, fingers crossed, I see what you did there.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja alleen nu met z'n allen even heel hard duimen dat deze kuur gaat werken omdat ik hem langere tijd moet nemen. 🤞🏼 Maar de vorige twee deden hun werk ook alleen was te kort om alles eruit te krijgen.
Gooi je sollicitatie maar in de prullenbak.quote:
Liggen dan misschien vijf mensen in de kreukelafdeling, en de mentale afdeling moeten ze aanstampen voor de deur dicht kan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke criteria hanteren we dan? Medicatie, bezoekjes aan ziekenhuis/huisarts, uitkering, fataliteit? Worden mentale dingen ook meegerekend?
Jeetje dan ben ik echt de mega kneus van deze SC.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet het keldertje weer open met een ander doel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Liggen dwn misschien vijf mensen in de kreukelafdeling, en de mentale afdeling moeten ze aanstampen voor de deur dicht kan.
Het leven is deprimerend.quote:
Ik gok dat het is om die ene taak op te pakken die je al maanden uitstrelt maar nog geen 10 minuten tijd kostquote:
Ik ook, toen hoefde ik niet te werken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het gister wel beter eigenlijk.
Ha, alsof m'n hoofd daaraan meewerkt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gok dat het is om die ene taak op te pakken die je al maanden uitstrelt maar nog geen 10 minuten tijd kost
Als die er al maanden ligt is die vast niet zo belangrijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gok dat het is om die ene taak op te pakken die je al maanden uitstrelt maar nog geen 10 minuten tijd kost
Hard gelachen, dank je.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die er al maanden ligt is die vast niet zo belangrijk
Maar toch staat het nog op het lijstje van moet even gedaan wordenquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prio laag blijft prio laag.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de definitieve aanslag, geld terugquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was al heel wat dat we onze belastingaangifte op de 29e gedaan hebben in plaats om 23.55 op de 30e.
Je was okayquote:
Het duurt iets langer dan 10 minuten, maar ben er mee bezig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
M'n salarisadmin geeft het altijd goed door, dus ik sta standaard op nul. Kerel krijgt wel terug als het goed is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb de definitieve aanslag, geld terug
Of om iemand de liefde te verklaren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden.quote:
Ja maarquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |