Max streamt ook regelmatig met zn team op twitchquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijkt de schuilnaam van Max Verstappen... terwijl hij in een Ferrari over de Nurburgring scheurt
Team Redline? Dat keek ik dan weer weleens op YT. Maar dat was nooit live, dus daar komt het vandaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Max streamt ook regelmatig met zn team op twitch
Ja Team Redline ..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Team Redline? Dat keek ik dan weer weleens op YT. Maar dat was nooit live, dus daar komt het vandaan.
Attack of the killer tomatoesquote:
quote:
Nog niet echt.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge.
Ik was ff buiten op de parkeerplaats en daar liep ik onder een boom.. denk wat hoor ik toch? Een drone ofzo...
Blijkt die boom te gonzen van de bijen.. ding staat in bloei, maar lang geleden dat ik zoveel insecten bij elkaar gehoord heb. Prachtig!
En het is niet een zwerm of een bijenvolk , maar echt allemaal individuele bijtjes allemaal de nectar uit de bloemetjes aan het zuigen.
Niet zo heel spannend, maar ik vind het mooi en en goed teken dat ze er nog in zulke getallen zijn.
Wat mooiquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge.
Ik was ff buiten op de parkeerplaats en daar liep ik onder een boom.. denk wat hoor ik toch? Een drone ofzo...
Blijkt die boom te gonzen van de bijen.. ding staat in bloei, maar lang geleden dat ik zoveel insecten bij elkaar gehoord heb. Prachtig!
En het is niet een zwerm of een bijenvolk , maar echt allemaal individuele bijtjes allemaal de nectar uit de bloemetjes aan het zuigen.
Niet zo heel spannend, maar ik vind het mooi en en goed teken dat ze er nog in zulke getallen zijn.
Raarrrr.. ik kom regelmatig in mijn favoriete Noorderpark bij mij voor de deur, en verbaas mij al jaar op jaar waar alle insecten zijn gebleven.... ik prijs me gelukkig als ik één bij, vlieg, libel of ander vliegend tuig zie per 100mquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |