Op hoeveel eilanden is het station gebouwd? En dan het hele complexquote:
Ze zijn het in ieder geval tot 2030 nog aan het verbouwen en aangezien ze ondertussen al zolang als ik me kan herinneren alles aan het vertimmeren zijn daar zullen ze vervolgens wel gewoon weer van voor af aan herbeginnen danquote:Op zondag 11 mei 2025 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op hoeveel eilanden is het station gebouwd? En dan het hele complex
Maar op hoeveel eilanden is het gebouwdquote:Op zondag 11 mei 2025 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn het in ieder geval tot 2030 nog aan het verbouwen en aangezien ze ondertussen al zolang als ik me kan herinneren alles aan het vertimmeren zijn daar zullen ze vervolgens wel gewoon weer van voor af aan herbeginnen dan
Amsterdam is op drijfzand gebouwdquote:Op zondag 11 mei 2025 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar op hoeveel eilanden is het gebouwd
Ik heb deze liggen:quote:Op zondag 11 mei 2025 16:51 schreef Domnivoor het volgende:
Toch nog iets wat verenigd is in dat land![]()
[ afbeelding ]
Onnavolgbaarquote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef chufi het volgende:
Ajax doet wel goed zn best om de titel alsnog weg te geven
Man3 ja ik zie hetquote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef chufi het volgende:
Dat doen ze dan wel met overtuiging?quote:Op zondag 11 mei 2025 18:30 schreef chufi het volgende:
Afdruipen denk ikquote:Op zondag 11 mei 2025 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie allemaal Ajax-shirts op Utrecht CS. Wat doen ze hier?
Ja ookquote:
In Mijdrecht?quote:
quote:
Noordelijker, Een duck race waar eend met nummer 2674 gewonnen heeftquote:
eendje te weinig gezien, jij zat er niet tussenquote:
Ook een jong vogeltjequote:
Thuis druk en ik kwam er toevallig achter dat ik morgen in het ziekenhuis moet zijn. 8.15 uur.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
eendje te weinig gezien, jij zat er niet tussen
Aj dat is vroegquote:Op zondag 11 mei 2025 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Thuis druk en ik kwam er toevallig achter dat ik morgen in het ziekenhuis moet zijn. 8.15 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |