Ik ook, van geest.quote:
Nee van de Jumboquote:
quote:
deep throatquote:
Als die het wordt (denk ik niet, wat aan de jonge kant), dan is het haast jammer dat ie een andere naam moet nemenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:00 schreef pullup het volgende:
Ik ben wel voor Pierbattista Pizzaballa, kan alleen maar goed zijn met zo'n naam
OMG 😦 toch nog snelquote:
Paus pizzaballa 😍quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als die het wordt (denk ik niet, wat aan de jonge kant), dan is het haast jammer dat ie een andere naam moet nemen
Een rondje voor alle katholiekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:49 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wie mijn 7e paus wordt ...?!Vind het ook best raar... Je gelooft in God en Jezus.. prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is gewoon een gekozen sterveling. Vreemde adoratie.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Niks kan dat overtreffenquote:
Dat heb je goed onthoudenquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grappig.. Dit huis kwamen we tegen met de stadwandeling![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoge pietenHoog zitten ze zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Eerst 33 keer bidden,quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Duurt lang, ik dacht 1900 uur is wel een mooie tijd.. Maarja, die man moet natuurlijk eens stoomcursus Paus zijn krijgen en ff langs de kleermaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |