Romige dijen van George Weah in de spitsquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze wedstrijd heeft Okocha en Ronaldinho nodig.
Maar hij speelde interlands voor Aruba?quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lijken een beetje op elkaar, alleen is Hakimi voetballend beter dan die Surinamer
Coca Cola Zero?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik blijf gewoon kijken. Heb nog een colaatje gepakt.
Bij de bar? @Barcolaquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik blijf gewoon kijken. Heb nog een colaatje gepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Colapinto.quote:
Het zijn de regels enzo.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:25 schreef heywoodu het volgende:
Ziggo-commentator snapt het niet helemaal
Tja, lekker als dat ook nog meegenomen moet worden. Gewoon een penalty, weinig krankzinnigs aan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Werd alleen maar moeilijker voor de keeper door die handsbal
Hoho, ik breng het niet tegen de penalty in hè, ik constateer alleen maar.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, lekker als dat ook nog meegenomen moet worden. Gewoon een penalty, weinig krankzinnigs aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |