Ja op basis van dit clipje hoeft het van mij echt niet naar de finale.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het nummer best lekker om op te zetten, maar vocaal klinkt dit niet lekker zo. Weet niet of het luie modus is met repetities of dat ze zo gaan klinken dinsdag.
Hmm nee, vond dit er op de foto’s best goed uitzien maar in dit clipje slaat het de plank ook een beetje mis. Vind die dansers ook een beetje op robots lijken. Past niet bij het nummer.quote:
Pakjes passen niet, het lijkt wel alsof ze vuilniszakken aan hebben. En het nummer is wannabee Justin Timberlake van zoveel seizoenen geleden. Been there, done that. Nah, NQ tenzij ze weer een aantal callcentres hebben ingehuurd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:44 schreef Greys het volgende:
Kan je nog zulke mooie kleurtjes enzo in je act hebben maar ik kan helemaal NIKS met Azerbeidzjan.
of zo'n led lampje van de actionquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:55 schreef Cee het volgende:
Die ring daarboven doet me denken aan zo’n ronde chips die je om je vinger kan doen en dan zo van je vinger eet, een wokkel maar dan anders.
Of zo.
Zo'n ronde Nibb-It!quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:55 schreef Cee het volgende:
Die ring daarboven doet me denken aan zo’n ronde chips die je om je vinger kan doen en dan zo van je vinger eet, een wokkel maar dan anders.
Of zo.
Ja, in het refrein klinkt het ook alsof er 1 van de mensen die achtergrond zingt er net naast zit of zo. Gekkigquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het nummer best lekker om op te zetten, maar vocaal klinkt dit niet lekker zo. Weet niet of het luie modus is met repetities of dat ze zo gaan klinken dinsdag.
Ja en als ik die clip kijk ga ik er nog in geloven ook ja. Ik zie een wat meer seniore stemmer dat verhaal echt opvreten. Zeker nu zijn vrouw ook op het podium staat. En hij zingt het prima.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Enige waarvan de kwalificatiekansen bij bookies echt gestegen is vandaag. San Marino grootste daler.
Zo'n DJ on stage... er waren tijden dat we dachten dat dat voor NL ook wel eens een goed idee zou kunnen zijn, maar daar moet je dus nooit aan beginnenquote:
Ik heb wel eens vaker mis gezeten met Portugal, maar dit lijkt me toch wel een zekere NQquote:
Het is vooral rommelig. En de bedoeling is ook niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nogal druk over komen zo met die dansers en die violisten die in het begin daar vrij statisch staan... en vocaal mag het net een standje stabieler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |