Je bent geen omaquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waarom sta ik daar dan niet tussen.
Ik heb appelkoeken gekocht maar het lijken op mini-appeltaartjes dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb je dan trek in? Appeltaart? Mokka? Aardbei?
Ook nee tegen een lekker krokant spiegeleitje met een natte dooier?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh pannenkoeken lus ik wel. Zodra de ei en melk niet meer te onderscheiden valt is het prima.
Dus ja pannenkoeken, cake etc.
Nee tegen omeletten
Boksquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh pannenkoeken lus ik wel. Zodra de ei en melk niet meer te onderscheiden valt is het prima.
Dus ja pannenkoeken, cake etc.
Nee tegen omeletten
Natte dooier is zo goorquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nee tegen een lekker krokant spiegeleitje met een natte dooier?
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Natte dooier is zo goorAlleen de aanblik alleen al
Kan bevestigen dat Ieni pannenkoeken eet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen ei en geen melk? Ook geen pannenkoeken dus?
Veel katholieken vonden Bergoglio te liberaal, toch? Heb daar nog een heel gesprek over gehad met een non op de trappen van de Sint Pieter.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Erdő staat bekend om zijn zeer conservatieve opvattingen"
Dat warme geel drinken tot het over je kin druptquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nee tegen een lekker krokant spiegeleitje met een natte dooier?
De horror. Hopelijk heb je dit trauma goed kunnen verwerken. Geen sarcasme overigens.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij de vietnameessnackbar eens een cheeseburger besteld en die meneer vroeg of ik er ei op wilde. En ik dacht eigenlijk dat hij ui zei en dacht ja lekker, opgebakken uitjes, doe maar.
Nee, zat er zo'n vies ei op met een lopende dooier. Ik stond in de lift en rook het meteen. Kut. Kon het er gelukkig nog af scheppen maar die geur en een vleugje smaak blijven toch achter.
Ik let nu wel extra goed op als ik daar bestel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De horror. Hopelijk heb je dit trauma goed kunnen verwerpen. Geen sarcasme overigens.
Ja weenie, vond ik op Wikipedia, ken de beste man verder niet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel katholieken vonden Bergoglio te liberaal, toch? Heb daar nog een heel gesprek over gehad met een non op de trappen van de Sint Pieter.
Braafquote:
de teerling is geworpenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Hopelijk heb je dit trauma goed kunnen verwerpen
Ik vroeg me daar vooral af of ik niet te bloot was om de kerk in te kunnen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel katholieken vonden Bergoglio te liberaal, toch? Heb daar nog een heel gesprek over gehad met een non op de trappen van de Sint Pieter.
Een goede burger met zo'n lopende dooier is echt genietenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij de vietnameessnackbar eens een cheeseburger besteld en die meneer vroeg of ik er ei op wilde. En ik dacht eigenlijk dat hij ui zei en dacht ja lekker, opgebakken uitjes, doe maar.
Nee, zat er zo'n vies ei op met een lopende dooier. Ik stond in de lift en rook het meteen. Kut. Kon het er gelukkig nog af scheppen maar die geur en een vleugje smaak blijven toch achter.
Was ze wel een beetje leuk onder de lange zwarte kousen?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Melk is ook niet iets dat ik liever eet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen die Muis liever niet eet:
- spinazie
- ei
- rundvlees (draadjesvlees brrr)
- schaal- en schelpdieren
- melk
- banketroom en consorten
- kauwgom
Ik kwam net de kerk uit met die nonquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me daar vooral af of ik niet te bloot was om de kerk in te kunnen.
Zeker, ik heb zelfs haar mailadres nog gekegenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was ze wel een beetje leuk onder de lange zwarte kousen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |