Ik weet namelijk wel hoe hooi smaaktquote:
Als het klontert heb je het verkeerde paard staan melken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paardenijs, dat smaakt kruidig en zoet, beetje naar hooi.
Dan kijkt ineens een verliefde hengst achterom.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het klontert heb je het verkeerde paard staan melken.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kijkt ineens een verliefde hengst achterom.
Random dit? Wie of wat ga je vastbinden?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een rugzak vol henneptouw waar ik al een jaar of twee niet meer naar omgekeken heb. Ik was vandaag van plan om eens te kijken hoe dat er bij stond en een beetje te onderhouden, en ik ben het gewoon helemaal vergeten.
Even snel die tas naar beneden halen.
ik vermoed dat jij het slachtoffer bent met je rare uitsprakenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Random dit? Wie of wat ga je vastbinden?
Genoten overigens van je handleiding om kibbeling te kopenquote:
had ooit eens lasagne van een delicatessenzaakje. En ik proefde de smaak van lavendel. En nee ik heb nooit lavendel geproefd. maar zoals het ruikt zo proefde het.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zei overigens laatst ook op werk dat de thee een soort van potgrond smaak had, toen werd ik ook al gek aangekeken.
potgrond smaakquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zei overigens laatst ook op werk dat de thee een soort van potgrond smaak had, toen werd ik ook al gek aangekeken.
Feli!quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoten overigens van je handleiding om kibbeling te kopen
Oh die is al van een tijdje terug trouwensquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoten overigens van je handleiding om kibbeling te kopen
Kwam vandaag toevallig langs.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die is al van een tijdje terug trouwens
Ja dat werd ooit een keer een issue en voor het topic vol was had ik dat boekje gemaaktquote:
Nee. Anders kan je alle huishoudelijke taken er ook wel onder laten vallen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Telt auto schoonmaken trouwens als sporten? Was wel een flinke inspanning
Dr_Flash in GC / [KSC #15468] Geen familiezak kiezen, tenzij je een hele grote eetlustquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat werd ooit een keer een issue en voor het topic vol was had ik dat boekje gemaakt
LIgt er aan hoever de wasstraat van je huis af ligtquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Telt auto schoonmaken trouwens als sporten? Was wel een flinke inspanning
Die zijn geen flinke inspanning.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Anders kan je alle huishoudelijke taken er ook wel onder laten vallen.
Wat is random? En mensen die vastgebonden willen worden.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Random dit? Wie of wat ga je vastbinden?
Nou een goede schoonmaak in huis is best vermoeiend hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Anders kan je alle huishoudelijke taken er ook wel onder laten vallen.
Maar dat maakt het nog geen sport.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou een goede schoonmaak in huis is best vermoeiend hoor.
Nee jammer wel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog geen sport.
Nee jouw filmpjes voegen wat toe aan het leven van de middle-aged rich white privileged man wou je zeggen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat ben jij mega lui.
https://www.facebook.com/share/r/16StgQTEJb/?mibextid=wwXIfr
wow 2 jaar terug alweerquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash in GC / [KSC #15468] Geen familiezak kiezen, tenzij je een hele grote eetlust
Ik heb sinsdien wel geteld 0 keer kibbeling gehaald of gegeten...quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jouw filmpjes voegen wat toe aan het leven van de middle-aged rich white privileged man wou je zeggen.
ik heb het wel een paar x gehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb sinsdien wel geteld 0 keer kibbeling gehaald of gegeten...
knapquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb sinsdien wel geteld 0 keer kibbeling gehaald of gegeten...
Och voor iemand die al moeite heeft met de lucht van vis, is dat niet heel moeilijk hoor..quote:
Ja oke dan heb ik al 10+ jaar geen koriander op.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Och voor iemand die al moeite heeft met de lucht van vis, is dat niet heel moeilijk hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |