Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:53 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Amateurs, niet deze kaaklijn hebben
[ afbeelding ]
Altijd nog beter dan meiden met van die eendenbekjes.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:47 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Nee je hebt het niet gemaakt met je chiseled jawline. Nee het is niet aantrekkelijk. Nee het is niet natuurlijk doordat iedereen zijn kaak laat strak trekken. Wat een achterlijke schoonheidsideaal. Ze willen altijd iets wat niet natuurlijk is om zichzelf uitzonderlijk te maken. Die hele gay mewing community ook, wat een faggots.
[ afbeelding ]
Die wil je toch gewoon klappen, wat jij @Jahr00n ?quote:
Op tong80, of op die 2 gozers in de OP met die verdachte witte substantie op hun gezichten?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:42 schreef Gibson88 het volgende:
@:ToTHier kan je vast ook nog wel een geile kaaklijn op pimpen
Die van Tong uitvergroten met een sexy kaaklijnquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Op tong80, of op die 2 gozers in de OP met die verdachte witte substantie op hun gezichten?
Beginnetje gemaakt op basis van TS z'n laatste post hier, maar een met plastic verbouwde biologische smoel op deze manier samenvoegen met een simpel tekeningetje is wat lastig. Ik ga morgen of dit weekend ff van scratch af aan beginnen met een nieuwe poging.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die van Tong uitvergroten met een sexy kaaklijn
ik zelf heb nog een strakkere kaaklijn omdat ik zo droog ben maar ik ben 100% puur natuurquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Die wil je toch gewoon klappen, wat jij @:jahr00n ?
Geen haast, wij op FOK! weten dat er sowieso iets rete cools uit komt !quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Beginnetje gemaakt op basis van TS z'n laatste post hier, maar een met plastic verbouwde biologische smoel op deze manier samenvoegen met een simpel tekeningetje is wat lastig. Ik ga morgen of dit weekend ff van scratch af aan beginnen met een nieuwe poging.
Wel een lekker pijpbekkie tochquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Tering je kan schansspringen op haar kaak!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |