8 maanden = 32 wekenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:39 schreef Kopiko het volgende:
En pas na ACHT MAANDEN vielen die 20.000 kwartjes
Wat is je punt precies?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:24 schreef marretak het volgende:
[..]
8 maanden = 32 weken
1 week = 40 uur werken
32 weken maal 40 uur = ongeveer 1200 uur
20 000 kwartjes gedeeld door 1200 = 3 euro loon per uur
DO NOT REDEEM!quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:50 schreef Wantie het volgende:
Leonardo DiCaprio die om giftcards vraagt om goede doelen te steunen...
Man man man...quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)loor-duizenden-euros
Arme Caroline die denk ze contact met Leonardo DiCaprio heeft en hopeloos verliefd raakt. Die gast heeft honderden miljoenen op zijn bankrekening en dan ga je 5K aan hem overmaken voor "goede doelen en onkosten".![]()
"Dit kan iedereen overkomen."
Ja Caroline bedankt dat je ons hiermee hebt gewaarschuwd
[ afbeelding ]
Chris Hemsworth ook al? Lag ie toevallig in hetzelfde ziekenhuis als Brad Pitt?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:47 schreef ToT het volgende:
Ach, het kan erger: Kees van der Spek had ook een keer een uitzending over een vrouw van middelbare leeftijd die met Chris Hemsworth zat te videobellen. Hij lag in het ziekenhuis en had 3 ton van haar nodig of zo om naar haar toe te komen om met hem te trouwen en zijn bankrekening te laten deblokkeren zodat ze samen vele miljoenen zouden hebben.
Zag laatst ook nog de maan in de lucht, komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ja zo ben ik op Instagram ooit door Maan de Steenwinkel benaderd, ze wou daten, ja die zoekt echt mij op om te daten, beetje gekletst met haar op Instagram, maar ze zat er flink naast met een aantal test vragen van mij, het was wachten op het moment dat ze via gift cards geld ging vragen, ja alsof Maan zo arm is, paar weken later was Maan op telegram waar we naartoe gegaan waren om te chatten een hele andere dame, het was gewoon wel geinig om die scammer aan het lijntje te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |