SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks een verdere kennismaking met de nieuwe bewoners. Zij willen graag komen meten enzo.
Hopelijk zien zij het harde werken van mnX en zijn opruimhulp.![]()
Fijn weekend @all ☀

Hier hebben we het strand ook grotendeels voor ons zelf. Enige die je soms tegenkomt op de vele kilometers zijn andere hondenuitlaters en soms mensen die oesters van de rotsen tikken bij Ebquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:27 schreef sigme het volgende:
Dit is wel weer een kustplaatsje in het laagseizoen![]()
[ afbeelding ]
* sigme op het strand![]()

Ehm, ik denk iets met dementiequote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:35 schreef Clubsoda het volgende:
@:vlindertje89, ik was inderdaad waar jij ook een keer was. De lunch is ook echt super inderdaadwaarover hield je collega een praatje? Dat nachtje weg, tja...
ik ontdekte een paar dagen voor vertrek dat oudste en vrouw die avond naar een concert zouden gaan. Volledig mijn schuld, want dat wist ik best maar niet geregistreerd. Het lukte niet meer om oppas te vinden dus ik ging naar huis. Maar ga in juni een dag sauna met overnachting.
Wat een stressvolle thuiskomst van je vakantie! Hebben jullie wel leuke dingen kunnen doen?

Goed bezig. Balen van je nacht wel! Hopelijk lukt het met rustig aan wat klusjes doen om de energie beetje te verdelen over de dag!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep wordt in juli 17. Opsluiten is hier geen optie. Dat trekt en snapt ze niet en het doet niet heel veel tegen het geluid ook. Ze loeit niet iedere nacht. Soms ook maar enkele korte loeien, dan hoef ik er niet uit. Meestal val ik ook gewoon weer in slaap gelukkig.
Ondertussen zit de elektra in de mantelbuis, wordt er een poort gehangen en een paal gezet. Zo komen ze er wel. Nu ik nog

Ja, heerlijk. Wel met statief, want het ding is vrij groot en zwaar en dus lastig met hand echt stil te houdenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:59 schreef derLudolf het volgende:
Fijne he zo'n stukje professioneel glas @:vlindertje89

Ik heb maar een 'simpele' 70-200 f/4 dus sowieso al een pak lichter. Je moet zorgen dat je sluitertijd boven 1/brandpuntsafstand zit. Dus als je op 1/320e zit zou je geen last moeten hebben van bewogen beelden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Wel met statief, want het ding is vrij groot en zwaar en dus lastig met hand echt stil te houdenhoe doe jij dat? Ook statief of heb je een vastere hand?

Ja, zo lang duurde dat gesprek (zo creëer ook tekorten).quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:14 schreef AnneX het volgende:
Met 8-16 bedoel je de uren, die eraan zijn besteed!?
Fijn voor hem!
Waar blijft de ¤ twee ton eigenlijk voor uitjes van minderjarigen?
Daar wordt toch niet haar kapper van betaald?
Oh wacht, die factuur gaat maar haar ministerie.
Leeg zeg! @ sigme

quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach Piep... 17 is een respectabele poezenleeftijd, maar evengoed kan het nog wel even door.
Hier is Pep aan een 2e jeugd begonnen sinds ze noodgedwongen aan de CBD olie zit. Ze trok de officiele meds voor artrose totaal niet en dit lijkt een geschenk uit de hemel te zijn. Ze is een stuk vocaler en rent weer rond of ze bezeten is

Ja die zijn soms heel lastig. Maar vooral wanneer ik denk, de vorige serie waren volgens mijn benen ook beenoefeningenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:32 schreef Blues het volgende:
NiB gedaan, nu zonder Afrikaanse beeldjes maar eckte dumbels van 1k elk.
Dat voel ik veel beter nu
Been oefeningen zijn het lastigst, heb jij dat ook @:Kaatje1 ?
Sowieso zijn we goed bezig volgens dit artikel dat ik net als
https://archive.ph/PrF2P

Iemand met een levenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:26 schreef flipsen het volgende:
Vlugge zwaai vanaf de andere kant van de evenaar. Lurk wel mee hoor, maar wat minder actief aan het posten wegens actief met andere dingen bezig zijn. zoals koffie drinken op de vroege zaterdagochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |