abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 12:46:26 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217565843
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217565942
Hop
Koekoek
Roekoe
Koe

pi_217565947
Hoor net op het nieuws, 4-5 uur wachten in Amsterdam om te horen of je teveel zuipt _O- #levertest
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 13:05:08 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217565960
4-5 uur, dat was toch ook de wachttijd voor een stoel op een terras toch?
pi_217566233
Gedrocht
082836a5eb131ff0d27aeda04938255f40748ad6.jpg?1746617471
Werewolf
  woensdag 7 mei 2025 @ 14:57:36 #6
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217566882
Grappig, jaaaren geleden zat er een Hop in de buurt van Woold. Ik zag hem aan de kant van de weg op een paaltje zitten. Belde een vogelaar vriendin van mij, die vertelde dat de vogelaars in Nederland in opwinding waren daarover, er heen gingen om hém te zien.
Paar jaar later mag ik in een tuin op een van de canarische eilanden. Daar zat een heel stel.
Leuke beesten verder
pi_217566913
T is lekker fietsweer. Moest pasfoto’s laten maken en meteen een ommetje aan vastgeknoopt.
In de Steenstraat nog het bordje “verboden richtingaanwijzer te gebruiken “ gezocht. Ik kan prima tempo fietsen maar daar durf ik het echt niet. Wanneer je daar boetes uitschrijft voor verkeersovertredingen heb je binnen twee uur je salaris van een maand bij elkaar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_217566944
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 14:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Grappig, jaaaren geleden zat er een Hop in de buurt van Woold. Ik zag hem aan de kant van de weg op een paaltje zitten. Belde een vogelaar vriendin van mij, die vertelde dat de vogelaars in Nederland in opwinding waren daarover, er heen gingen om hém te zien.
Paar jaar later mag ik in een tuin op een van de canarische eilanden. Daar zat een heel stel.
Leuke beesten verder
Zou er graag nog eens eentje zien ooit.
Net als een ijsvogel. En dan ook echt voor mijn lens he *)
pi_217566959
Wij zijn wat dingen gaan kopen voor g (schoenen, vest, knoflook :P ) en wilden de auto zelf ff wassen en de banden doen.
Alles buiten gebruik op ons vertrouwde adres hier verderop.
Naar Velserbroek gereden en voor het eerst door BOB gegaan (blijkt een keten) en gratizz banden gedaan.
Ons Puntootje glimt weer prachtig. (Kost ook wat :P )

Die tekst _O-

quote:
Ben jij al eens bij BOB Autowas Velserbroek geweest? Onze uitgebreide en hippe vestiging is van de nieuwste autowastechnieken voorzien, zodat jij en je auto na een bezoekje weer stralend en veilig de weg op kunnen.

Onze BOB-kanjers staan hier zeven dagen in de week voor je klaar. Zij helpen je graag met het kiezen van het juiste wasprogramma, geven tips en advies en begeleiden je veilig naar onze ultramoderne transportband zodat jij kunt genieten van je wassing!
pi_217566990
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
T is lekker fietsweer. Moest pasfoto’s laten maken en meteen een ommetje aan vastgeknoopt.
In de Steenstraat nog het bordje “verboden richtingaanwijzer te gebruiken"; gezocht. Ik kan prima tempo fietsen maar daar durf ik het echt niet. Wanneer je daar boetes uitschrijft voor verkeersovertredingen heb je binnen twee uur je salaris van een maand bij elkaar.
Ik snap dit niet 8)7
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 mei 2025 @ 15:47:47 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217567237
Met Marskramerpad aangekomen in Deventer :)
Wandelend een fijne etappe door het groen. Verder niet zo veel te zien.
Morgen de overgangsetappe naar Klarenbeek voordat De Veluwe nadert :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 7 mei 2025 @ 15:50:56 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217567263
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 15:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik snap dit niet 8)7
Kaatje haar richtingaanwijzer deed het niet. Daarom had ze de hoop dat het misschien wel verboden was om die te gebruiken. Dan had ze gewoon door kunnen rijden. Nu is ze maar gaan lopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217567579
Vanavond hebben we een gesprek met buurtbemiddeling. Ik merk dat ik er toch al een paar dagen een knoop van in mijn maag heb. Ookal weet ik dat dit nog niet spannend gaat zijn. Ze komen nu nog alleen met ons praten en gaan daarna pas kijken of de buren er voor open staan.
pi_217567591
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 15:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik snap dit niet 8)7
Werkelijk iedere auto die vanaf de parkeerplek de weg op reed, van de weg een parkeerplaats opreed dan wel een zijstraat inreed gebruikte de richtingaanwijzer niet. Mevrouw op de fiets voor me (met kind in bakfiets) werd bijna aangereden. Nou waren er ook fietsers die geen hand uitstaken en over de stoep reden. De Steenstraat heeft aparte regels en ik fiets daar niet graag. Maar hand uitsteken of richtingaanwijzer gebruiken is toch echt niet verboden.
pi_217567861
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Werkelijk iedere auto die vanaf de parkeerplek de weg op reed, van de weg een parkeerplaats opreed dan wel een zijstraat inreed gebruikte de richtingaanwijzer niet. Mevrouw op de fiets voor me (met kind in bakfiets) werd bijna aangereden. Nou waren er ook fietsers die geen hand uitstaken en over de stoep reden. De Steenstraat heeft aparte regels en ik fiets daar niet graag. Maar hand uitsteken of richtingaanwijzer gebruiken is toch echt niet verboden.
Oh zo :D
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 18:31:35 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217568450
Ik zag op FB een filmpje van een Duitse ijssalon. Een bak ijs met daarin een dampende schoorsteen. "Konklafeis, habemus gelatum" _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 mei 2025 @ 18:43:01 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217568524
Hmmm op FB een fakeaccount met broertjelief. Nu zit hij nooit meer op FB. Dus de omgeving weet wel beter.
Dat account benaderde pa, terwijl pa en hij al jaren geen contact hebben.
Gelukkig werd pa optijd wakker toen het om geld ging.
Weet dat van oom ma ook heul vaak een nepaccount wordt aangemaakt. Maar dat is dan ook een bekende Amsterdammer. Nu is het gewoon mn broertje...
Gmbrl
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217568569
}:|
  woensdag 7 mei 2025 @ 19:50:36 #19
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217569172
Waarom is de kwaliteit van levensmiddelen in Frankrijk zo gruwelijk veel beter? Zit hier in de diepste provincie klein dorps bakkertje, bak goddelijke broden en croissants. Bij de supermarkt is het vlees beter dan van de beste slager bij ons. Om van de slager nog maar te zwijgen. zo een maandverbandje in de verpakking zit er niet in, toch lekt er geen vocht uit het vlees.
pi_217569229
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Waarom is de kwaliteit van levensmiddelen in Frankrijk zo gruwelijk veel beter? Zit hier in de diepste provincie klein dorps bakkertje, bak goddelijke broden en croissants. Bij de supermarkt is het vlees beter dan van de beste slager bij ons. Om van de slager nog maar te zwijgen. zo een maandverbandje in de verpakking zit er niet in, toch lekt er geen vocht uit het vlees.
De visafdeling van elke random supermarkt hier (muv de duitsers) heeft een mooier aanbod dan Schmidt.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217569468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond hebben we een gesprek met buurtbemiddeling. Ik merk dat ik er toch al een paar dagen een knoop van in mijn maag heb. Ookal weet ik dat dit nog niet spannend gaat zijn. Ze komen nu nog alleen met ons praten en gaan daarna pas kijken of de buren er voor open staan.
Gesprek met buurtbemiddeling was fijn. Nu hopen dat de buren open staan voor een gesprek.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:18:27 #22
63722 z80
I fink you freaky
pi_217569548
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2025 13:01 schreef Blues het volgende:
Hop
Koekoek
Roekoe
Koe

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Er heeft een tijdje een pauw paartje door het dorp gezworven. En die maken pas kabaal. Daarbij fluisteren de rest van de vogels.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_217569727
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gesprek met buurtbemiddeling was fijn. Nu hopen dat de buren open staan voor een gesprek.
Fijn! Waren er ook meer buren bij? Of waren ze bij meerdere buren geweest?
Zo’n baan zou niets voor mij zijn.
  woensdag 7 mei 2025 @ 20:35:47 #24
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217569736
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
De visafdeling van elke random supermarkt hier (muv de duitsers) heeft een mooier aanbod dan Schmidt.
Ik weet het. Was regelmatig in Spanje. De Carrefour in Mallorca had iets van 50-60 meter Koelvitrine met ijs en daarop vis, schaaldieren en weekdieren.
pi_217570033
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Sowieso de hele eetcultuur in Nederland.

Ik kijk soms op Youtube naar een meid die filmt wat ze bij haar Italiaanse familie eet. Is toch gewoon jaloersmakend dat koken daar om pure ingrediënten en samenzijn draait. O+ En daar is dan eigenlijk juist weinig culinairs aan, gewoon heel huiselijk.

En dan zit ik bij familie op een verjaardag met een kippiepan. :') En ik heb eigenlijk ook geen bijzondere herinneringen aan het eten vroeger thuis. Het beste waren de vispannetjes, maar dat kwam van m'n Vlaamse stiefvader destijds. :') Die bracht er op dat vlak wel een kleine verbetering in.

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')