Zou er graag nog eens eentje zien ooit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 14:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Grappig, jaaaren geleden zat er een Hop in de buurt van Woold. Ik zag hem aan de kant van de weg op een paaltje zitten. Belde een vogelaar vriendin van mij, die vertelde dat de vogelaars in Nederland in opwinding waren daarover, er heen gingen om hém te zien.
Paar jaar later mag ik in een tuin op een van de canarische eilanden. Daar zat een heel stel.
Leuke beesten verder
quote:Ben jij al eens bij BOB Autowas Velserbroek geweest? Onze uitgebreide en hippe vestiging is van de nieuwste autowastechnieken voorzien, zodat jij en je auto na een bezoekje weer stralend en veilig de weg op kunnen.
Onze BOB-kanjers staan hier zeven dagen in de week voor je klaar. Zij helpen je graag met het kiezen van het juiste wasprogramma, geven tips en advies en begeleiden je veilig naar onze ultramoderne transportband zodat jij kunt genieten van je wassing!
Ik snap dit nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
T is lekker fietsweer. Moest pasfoto’s laten maken en meteen een ommetje aan vastgeknoopt.
In de Steenstraat nog het bordje “verboden richtingaanwijzer te gebruiken"; gezocht. Ik kan prima tempo fietsen maar daar durf ik het echt niet. Wanneer je daar boetes uitschrijft voor verkeersovertredingen heb je binnen twee uur je salaris van een maand bij elkaar.
Kaatje haar richtingaanwijzer deed het niet. Daarom had ze de hoop dat het misschien wel verboden was om die te gebruiken. Dan had ze gewoon door kunnen rijden. Nu is ze maar gaan lopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Werkelijk iedere auto die vanaf de parkeerplek de weg op reed, van de weg een parkeerplaats opreed dan wel een zijstraat inreed gebruikte de richtingaanwijzer niet. Mevrouw op de fiets voor me (met kind in bakfiets) werd bijna aangereden. Nou waren er ook fietsers die geen hand uitstaken en over de stoep reden. De Steenstraat heeft aparte regels en ik fiets daar niet graag. Maar hand uitsteken of richtingaanwijzer gebruiken is toch echt niet verboden.quote:
Oh zoquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Werkelijk iedere auto die vanaf de parkeerplek de weg op reed, van de weg een parkeerplaats opreed dan wel een zijstraat inreed gebruikte de richtingaanwijzer niet. Mevrouw op de fiets voor me (met kind in bakfiets) werd bijna aangereden. Nou waren er ook fietsers die geen hand uitstaken en over de stoep reden. De Steenstraat heeft aparte regels en ik fiets daar niet graag. Maar hand uitsteken of richtingaanwijzer gebruiken is toch echt niet verboden.
De visafdeling van elke random supermarkt hier (muv de duitsers) heeft een mooier aanbod dan Schmidt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Waarom is de kwaliteit van levensmiddelen in Frankrijk zo gruwelijk veel beter? Zit hier in de diepste provincie klein dorps bakkertje, bak goddelijke broden en croissants. Bij de supermarkt is het vlees beter dan van de beste slager bij ons. Om van de slager nog maar te zwijgen. zo een maandverbandje in de verpakking zit er niet in, toch lekt er geen vocht uit het vlees.
Gesprek met buurtbemiddeling was fijn. Nu hopen dat de buren open staan voor een gesprek.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:34 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond hebben we een gesprek met buurtbemiddeling. Ik merk dat ik er toch al een paar dagen een knoop van in mijn maag heb. Ookal weet ik dat dit nog niet spannend gaat zijn. Ze komen nu nog alleen met ons praten en gaan daarna pas kijken of de buren er voor open staan.
Er heeft een tijdje een pauw paartje door het dorp gezworven. En die maken pas kabaal. Daarbij fluisteren de rest van de vogels.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:01 schreef Blues het volgende:
Hop
Koekoek
Roekoe
Koe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn! Waren er ook meer buren bij? Of waren ze bij meerdere buren geweest?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gesprek met buurtbemiddeling was fijn. Nu hopen dat de buren open staan voor een gesprek.
Ik weet het. Was regelmatig in Spanje. De Carrefour in Mallorca had iets van 50-60 meter Koelvitrine met ijs en daarop vis, schaaldieren en weekdieren.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De visafdeling van elke random supermarkt hier (muv de duitsers) heeft een mooier aanbod dan Schmidt.
Sowieso de hele eetcultuur in Nederland.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Waarom is de kwaliteit van levensmiddelen in Frankrijk zo gruwelijk veel beter? Zit hier in de diepste provincie klein dorps bakkertje, bak goddelijke broden en croissants. Bij de supermarkt is het vlees beter dan van de beste slager bij ons. Om van de slager nog maar te zwijgen. zo een maandverbandje in de verpakking zit er niet in, toch lekt er geen vocht uit het vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |