SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Tot 1 oktober, dus we moeten nog ff. Ongetwijfeld slaat het wel weer een keer om. Records zijn er wel om te brekenquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
We lopen wel op schema, maar Parijs is nog ver.
De helft van de lentes verloopt zo. De andere helft is gruwelijk nat, net als vorig jaar. Die twee helften gecombineerd geven een gematigd beeldquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
We lopen wel op schema, maar Parijs is nog ver.
Daarom. Erg droge start, maar de zomer kan ook gruwelijk nat worden. Zegt nog niet veel nu nee.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tot 1 oktober, dus we moeten nog ff. Ongetwijfeld slaat het wel weer een keer om. Records zijn er wel om te breken
Hier nog een best zonnige dag gewordenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Weer grote verschillen in NL vandaag. Gelukkig zit ik aan de goede kant.
Na die regen 2 weken geleden is bij mij de helft opgevreten door slakken. Slakken dood gestrooid. Knake beestenquote:
Minder is dat..quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Na die regen 2 weken geleden is bij mij de helft opgevreten door slakken. Slakken dood gestrooid. Knake beesten
Wat liefquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Net wel ff een paar extra plekjes gemaakt waar insecten en vogels kunnen drinken. Tegelijk maar ff een gat gemaakt voor een klein vijvertje extra erbij. Ook goed voor allerlei diertjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |