Puike pluimquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Die vooruitzichten zijn wel echt(ondanks de oplopende droogte).
We gaan in kleine stapjes omhoogquote:
Dat is min of meer dezelfde pluim die wij hier hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Puike pluim
https://x.com/weermanrobe(...)3kaB13KbcDUFsjg&s=19
Dat is slecht nieuws. Ik ga eraan als dit het opwarmertje (haha pun intendedquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is min of meer dezelfde pluim die wij hier hebben.
[ afbeelding ]
En anders altijd nog de optie tot je eigen pis zuipen. Bear Grylls gaat er ook altijd wel goed op lijkt het.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:08 schreef Elan het volgende:
Ik ga vast water hamsteren volgens mij gaat dat wel een probleem worden op deze manier.
Over pis drinken gesproken. Weet nog een jaar dat het zo droog was er op een gegeven bruin water uit de kraan kwam volgens mij 2018? Mochten mensen ook geen badjes meer opzetten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En anders altijd nog de optie tot je eigen pis zuipen. Bear Grylls gaat er ook altijd wel goed op lijkt het.
[ afbeelding ]
Check die zon erbijquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is min of meer dezelfde pluim die wij hier hebben.
[ afbeelding ]
Inb4: Bij OnS iN hEt OoStEn Is HeT eChT nIeT dRoOg!!11quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:37 schreef Perrin het volgende:
Gelukkig wordt dit toch nog een horrorjaar dankzij de droogte.
Heb net een meikever weer rechtop gezet die lag te spartelen op zijn rugquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hopelijk wordt juni een koude maand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat rampzalig voetballen is..een wk in quatarquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Veel te heet om te sporten. Zondag weer een rampzalige voetbalmiddag
Dat was in december schat.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Weet je wat rampzalig voetballen is..een wk in quatar![]()
![]()
![]()
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb net een meikever weer rechtop gezet die lag te spartelen op zijn rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |