Geloof me ik red me wel. Geen plunderaar die mijn woning levend uitkomt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:29 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Jullie betas redden het nog geen week. Als we terug gaan naar de natuur moet ik weer als echte alfa man alle vrouwtjes dekken
Mooie uitspraak.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:41 schreef Xlarge het volgende:
Einstein : I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones".
Einstein was gelukkig geen oorlogsdeskundige, want deze uitspraak heeft een wappie-gehalte van Willem Engel-niveau.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:41 schreef Xlarge het volgende:
Einstein : I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones".
Dat dacht ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:13 schreef roos94 het volgende:
Dan hoef ik iig niet te gaan werken, als buiten de bommen op de grond vallen.
dan ben je juist een target. Zwangeren vermoorden levert meer clicks op dus meer geld.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:19 schreef Rodgrod het volgende:
Wil een van de mannen zich bij mij voortplanten? Met een baby in mijn buik doet niemand mij iets..
Stuur nudes in dm en ik denk eroverquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:19 schreef Rodgrod het volgende:
Wil een van de mannen zich bij mij voortplanten? Met een baby in mijn buik doet niemand mij iets..
Verstuurdquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:21 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Stuur nudes in dm en ik denk erover
grgr
Loop niet zo te stoken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:27 schreef VarkensHart het volgende:
India en Pakistan, 2 kernmachten, nu ook al raketten voer en weer schieten.
We krijgen straks WW3 moslims tegen atheisten/christenen.
Mensen bewapen jezelf alvast, er komen gure tijden aan.
Zorg dat je een poos vooruit kunt qua eten en drinken.
Klacht gure gure gure tijden in de wereld
quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Einstein was gelukkig geen oorlogsdeskundige, want deze uitspraak heeft een wappie-gehalte van Willem Engel-niveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |