Ik denk niet dat er een exacte tijd vast was gelegdquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:21 schreef Starhopper het volgende:
Het zou toch om 7 uur zijn de rook? Duurt wel lang
Oww haha. Nja. Ik blijf niet veel langer kijken. Want saai dat gelul op vaticaan tv. Beter komt aardappelhoofd zometeen livequote:Op woensdag 7 mei 2025 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een exacte tijd vast was gelegd
Ik heb de stream van de schoorsteen op mijn tablet terwijl ik een serie kijkquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oww haha. Nja. Ik blijf niet veel langer kijken. Want saai dat gelul op vaticaan tv. Beter komt aardappelhoofd zometeen live
Nog 3 minutenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Las net dat de rook in 2005 er 20:10 was.
Bij vaticaan tv hadden ze het over een teken van god ofzoiets 1,5 uur geledenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik zie al uren niets anders dan meeuwen.
1 Meeuw
2 Meeuw
Babymeeuw
Ik bedoelde dan eigenlijk ook mensen hier op het forum. Is er iemand hier die het heel veel interesseert en zo ja, waarom dan? Hoe gaat het jouw leven beļnvloeden?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Miljoenen kijkers, enorm drukbezocht, weken aan nieuws, maar omdat er ook mensen zijn die hier alleen komen melden dat het ze niet interesseert interesseert het niemand.
Het is gewoon leuk om een livestream te volgenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:08 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan eigenlijk ook mensen hier op het forum. Is er iemand hier die het heel veel interesseert en zo ja, waarom dan? Hoe gaat het jouw leven beļnvloeden?
Ik kan me heel goed herinneren dat er ook een meeuw op het schoorsteentje zat tijdens het vorige conclaaf. Ik dacht dat dat toen bijzonder was 🤣quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij vaticaan tv hadden ze het over een teken van god ofzoiets 1,5 uur geleden
Een meeuw met koude voetenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed herinneren dat er ook een meeuw op het schoorsteentje zat tijdens het vorige conclaaf. Ik dacht dat dat toen bijzonder was 🤣
ik heb nog nooit een babymeeuw gezienquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik zie al uren niets anders dan meeuwen.
1 Meeuw
2 Meeuw
Babymeeuw
Helemaal niet. Maar het is een van de weinige rituelen die nog rechtstreeks teruggaan naar de middeleeuwen. En aangezien ik een medievist ben, vind ik het vanuit een cultuurhistorisch perspectief interessantquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:08 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan eigenlijk ook mensen hier op het forum. Is er iemand hier die het heel veel interesseert en zo ja, waarom dan? Hoe gaat het jouw leven beļnvloeden?
Er stonden twee uur geleden twee meeuwen en een grijspluizige wiebelige babymeeuw op de dakpannen. Maar die ligt nu allang in bed.quote:
Ja, ik heb hem ook gezien, idd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Er stonden twee uur geleden twee meeuwen en een grijspluizige wiebelige babymeeuw op de dakpannen. Maar die ligt nu allang in bed.
Het was interessant genoeg voor The Guardian https://www.theguardian.c(...)sisi-seagull-sistinequote:
Mag ik vragen waar je je als medievist precies mee bezighoudt? (Ja duh, de middeleeuwen, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Helemaal niet. Maar het is een van de weinige rituelen die nog rechtstreeks teruggaan naar de middeleeuwen. En aangezien ik een medievist ben, vind ik het vanuit een cultuurhistorisch perspectief interessant
En ik verveel me.
In mijn geval was het middeleeuwse boekproductie.quote:[..]
Mag ik vragen waar je je als medievist precies mee bezighoudt? (Ja duh, de middeleeuwen, maar je snapt wat ik bedoel)
Omgquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het was interessant genoeg voor The Guardian https://www.theguardian.c(...)sisi-seagull-sistine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |