Er zitten hier al heel veel leuke collega's eerlijk gezegdquote:
Oeh, stuur maar een DM danquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zitten hier al heel veel leuke collega's eerlijk gezegdje zou meer een toevoeging zijn als je in mn stadje komt wonen. En als je gezellig bent (voor mij). En en en en oke nvm
Ik ook, maar ik moet nog even wachten. Als in, een klein jaarquote:
Die zijn wel handig, ik heb 'm van de action. Geen idee of ze ze nog vandaag hebben maar anders zou je hem daar nog kunnen halen, kost amper watquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
google komt aardig in de richting ja.
Puur dus een riem met een vakje voor je telefoon en je huissleutel
Dan ga je verhuizen? Nicequote:Op woensdag 7 mei 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh, stuur maar een DM dan
quote:
Check alle datums!!!quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want heb nog een paar dagenMoet straks na het eten wel een hotel boeken voor samui en bangkok. Niet vergeten
ik had er 1 van de action, maar mn telefoon met hoesje was daar net wat te groot voor.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die zijn wel handig, ik heb 'm van de action. Geen idee of ze ze nog vandaag hebben maar anders zou je hem daar nog kunnen halen, kost amper wat
ja die snap ik!quote:
Dat lijkt me nou echt heel ongezelligquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar dan hou ik je op de hoogte voor beschikbare huizen hier
Brabander hequote:
Bwehehehe.quote:
Gaat ze anders de verkeerde dagen boeken?quote:
Bazuinigingen is dan wel weer een interessante samenvoegingquote:
Dit had ik eerder moeten zeggenquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:20 schreef essnhills het volgende:
Krijg je een half uur van te voren een sms dat ze eraan komen, zit je ruim een uur later nog steeds te wachten..
Ja heb de ontbijt club gezegd dat ik op de 12e naar samui moet en als ik denk dat ik nog een dag heb ze mij van het eiland schoppenquote:
K had voor Japan de vlucht naar samui gemist. En toen ik keek of ik de aanstaande vlucht naar samui goed had geboekt zag ik dat ik hem al op 6 mei had gehad geboekt en de vlucht naar Amsterdam van Bangkok is de 15e. Dus had ik al die tijd in Bangkok gezetenquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ze anders de verkeerde dagen boeken?
Dan had je daar nog een week eten moeten zoekenquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K had voor Japan de vlucht naar samui gemist. En toen ik keek of ik de aanstaande vlucht naar samui goed had geboekt zag ik dat ik hem al op 6 mei had gehad geboekt en de vlucht naar Amsterdam van Bangkok is de 15e. Dus had ik al die tijd in Bangkok gezeten
quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)k-scholier~a57b95c5/
Ja maar die had ik dan vast ook gemist want wie boekt er nou een ticket zover van te voren. Weet niet wat er aan de hand is. Normaal maak ik dit soort fouten nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je daar nog een week eten moeten zoeken
Jupquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ze anders de verkeerde dagen boeken?
quote:
De schutter 17 jaar ook. En dan de eerste hulp lekker filmen.quote:
Nou je bent wel vaak veel te vroeg ergens uit angst te laat te zijn. Maar 9 dagen te vroeg is wel erg overdrevenquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar die had ik dan vast ook gemist want wie boekt er nou een ticket zover van te voren. Weet niet wat er aan de hand is. Normaal maak ik dit soort fouten niet
Ja zelfs voor mijn doen :pquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou je bent wel vaak veel te vroeg ergens uit angst te laat te zijn. Maar 9 dagen te vroeg is wel erg overdreven
Bitterbal comes earlyquote:
bij twijfel niet doorrijdenquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik balanceer nu al eventjes een potentiėle ebay aankoop in m'n mandje.![]()
[ afbeelding ]
Nee Zwabber niet doen!quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohquote:
Wa dan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twijfel is angst, planken dusquote:
Ah je kent iemand daar.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Roc en Amsterdam.
Ik gok dat Floris-Jan niet de schutter was.
Een 20-jarige MAVO scholierquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Roc en Amsterdam.
Ik gok dat Floris-Jan niet de schutter was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |