En daarna hang je aan een E-meter om te kijken hoeveel body thetans er in je schuilen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch een oude bank. Hij mag dat.
Whehe.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon vergeten het laatste stukje van de gietkanalen van hun bouwpakketje weg te knippen.
Nee peperquote:
Lief. Ik dacht vroeger dat kruisspinnen werden geboren uit kruisbessenquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las dit vroeger als rat-ijsjes.
dat is een meevallerquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:48 schreef Ama het volgende:
Ik ben eigenlijk niet in paniek nu. Er stond dat alles in orde is behalve dat ik in het topje wat bot onregelmatigheden heb. Ze hadden een foto gemaakt.
Met de gewrichten is niks mis enz.
24 graden wordt het hier weer zondag.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Heb gewacht op de wind, maar die kwam niet![]()
[ afbeelding ]
toen maar gaan frituren
[ afbeelding ]
Dat weten wij hier vast wel met onze kennis van Grey's en ER.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
Oh dat labrapport dat zegt me dan weer helemaal niks. Dat staat er iets minder in Jip en Janneke taal.
Benieuwd of het zo blijft vanaf de 15equote:Op woensdag 7 mei 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
24 graden wordt het hier weer zondag.
Heb je de zon nog niet ingepakt?quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Benieuwd of het zo blijft vanaf de 15e
Nee want heb nog een paar dagenquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de zon nog niet ingepakt?
ik baseer mijn medische kennis puur op de uitspraken van Dr. Housequote:Op woensdag 7 mei 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weten wij hier vast wel met onze kennis van Grey's en ER.
Bezuinuiginingen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
Twijfel nou of ik dat goed schrijf![]()
ja wat een raar woord
Dan is het geen lupus.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik baseer mijn medische kennis puur op de uitspraken van Dr. House
Bezuigeningeingen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
Snap wel dat die buitenlanders geen nederlands leren.
Rolt zo van de tong.quote:
Iets lekkers.quote:
De belangrijkste levensvragenquote:
Kwaliteit is overrated.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een broodje brieen 15 minuten pauze op een volle dag werken. Fuck kwaliteit
👀quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weten wij hier vast wel met onze kennis van Grey's en ER.
Lekker Kirby'en.quote:
*sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrp*quote:
Oh dat heb ik genoegquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet mezelf afleren om niet steeds een pecanbroodje ofzo te halen.
Zou je wel willen hequote:
google komt aardig in de richting ja.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je wattes? Google zegt dit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |