Ik doe dit best vaak, maar dan niet gepureerd... gewoon tofu in blokjes snijden en dan door de bonen tossenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:38 schreef Farenji het volgende:
Ik roer er altijd wat gepureerde tofu doorheen voor extra proteine.
TS claimde overigens jaren geleden met 1 van zijn kloontjes dat je met tofubrokken de beste ribeye steak ooit kan maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:38 schreef Farenji het volgende:
Ik roer er altijd wat gepureerde tofu doorheen voor extra proteine.
Dat was ik gewoon op dit account. En nee, is een combinatie van sojabrokken en seitan, geen tofubrokken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
TS claimde overigens jaren geleden met 1 van zijn kloontjes dat je met tofubrokken de beste ribeye steak ooit kan maken.
- Je rukt een blik bonen uit een keukenkastje.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Kijk toch eens wat beter waar je je topics plaatst. Dit heeft echt niets met CUL te maken.
weet ik veel. Als t over voedsel gaat, is CUL degene met de meest bijpassende beschrijvingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Kijk toch eens wat beter waar je je topics plaatst. Dit heeft echt niets met CUL te maken.
Was het niet met het zelfde account als waarin je steeds liep te zeiken dat Canei de beste wijn was?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat was ik gewoon op dit account. En nee, is een combinatie van sojabrokken en seitan, geen tofubrokken.
haten op bonen uit blikquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
Sjezus, doet me denken aan mijn studententijd in Deventer, toen ik in een studentenwoning woonde en in de bijbehorende schuur er telkens zwervers overnachtten en er een vuurtje stookten om hun blikkie bonen mee op te warmen; die ware culinair verder ontwikkeld dan TS en de dame op de foto in de TT.
Schuurtje is overigens wel een keer afgefikt door zo'n vuurtje, maar dat terzijde.
Jij liever Dan ikquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:35 schreef Jahr00n het volgende:
Persoonlijk zou ik eerder het kleine boontje van die vrouw op de foto opslurpen
Nee, dat was dit account. Mijn wachtwoord voor Themonk5 was ik een tijdje vergeten en toen heb ik dit account maar gemaakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het niet met het zelfde account als waarin je steeds liep te zeiken dat Canei de beste wijn was?
De vrouw in de OP heeft ook een huisquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Je woont ook in een kartonnen doos onder een brug?
Beetje een resting bitch face die je niet zonder make-up zou willen zien, maar na een halve fles whisky zou ik ook echt wel gaan liggen lebberen als Lassie.quote:
1 veeg over haar gezicht en je kijkt naar de grinchquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje een resting bitch face die je niet zonder make-up zou willen zien, maar na een halve fles whisky zou ik ook echt wel gaan liggen lebberen als Lassie.
mikey zit momenteel in Zuid-Korea en verkeert in Hank Yoo z'n stulpje?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
weet ik veel. Als t over voedsel gaat, is CUL degene met de meest bijpassende beschrijving
Er zijn vrij veel mensen in de VK die baked beans uit blik eten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Die doet het voor de clicks & likes, teehee follow me on Insta & OF.
Ja maar dan moet je haar dus wel eerst een veeg geven dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:52 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
1 veeg over haar gezicht en je kijkt naar de grinch
Ja, ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik doe dit best vaak, maar dan niet gepureerd... gewoon tofu in blokjes snijden en dan door de bonen tossen
En die wonen dus in kartonnen dozen onder een brug.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zijn vrij veel mensen in de VK die baked beans uit blik eten.
Er staat ook 'hoogstandjes'quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Rechtstreeks bonen uit blik met een vork in je kanus oplepelen =/= koken.
Dat mokkel in je OP bovenp de Eiffeltoren te grazen nemen is ook een hoog standje, maar ook dat hoort niet in dit subforum thuis.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je haar dus wel eerst een veeg geven dus.
Overigens schopje [ONZ] , waar al TS z'n topics thuis horen?
Dit topic staat (inmiddels al weer even) in VER hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat mokkel in je OP bovenp de Eiffeltoren te grazen nemen is ook een hoog standje, maar ook dat hoort niet in dit subforum thuis.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dit topic staat (inmiddels al weer even) in VER hoor![]()
Zit geen saus bij, dat is het kookvocht van de bonen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet dat dat niet populairder is. Echt goddelijk voedsel.
Vooral bij kidneybonen en zwarte bonen. Die zitten in het blik in een soort 'saus' die erg lekker is met de bonen. Weet niet hoe ze die saus maken, want op de ingrediënten staat alleen bonen...![]()
Maar ik raad iedereen aan om dit ook te doen. Er gaat een wereld voor je open
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |