De hele bezorgwindow van 6 uur kakken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:42 schreef Het_Bokje het volgende:
Niet gewoon buiten gaan kakken als je een pakketje verwacht.
Maar nee, TS is een binnenkakker en derhalve dit topic.
Lekker dan
Gratis mest bij elke bezorging lijkt me een BBB planquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:50 schreef D. het volgende:
Mijn bezorgers hebben altijd gewoon hun broek omhoog, en ik ruik nooit iets, dus denk niet dat iets anders doen dan aanbellen
Mensen die zich druk maken over dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:20 schreef Jahr00n het volgende:
Ik kan jou garanderen dat er genoeg strontbacterien van de kok die zijn handen niet wast in je bestelling zitten
Mooi en makkelijk egaal in 1 drol meestal zonder enige resten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:25 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Moet jij je kringspieren nog ontspannen of vloept het zo eruit?
Bonerik!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mooi en makkelijk egaal in 1 drol meestal zonder enige resten.
Komt door de vele bonen die ik eet. Boordevol vezels!
Dan leggen ze hun drol voor je deur neer als ze moeten schijten?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef Mikeytt het volgende:
En dan awkward antwoorden terwijl je op de wc zit... "ja, leg maar voor de deur neer"
Kunnen ze geen geschikter moment vinden voor bezorging ofzo.
Bij deze post moet ik denken aan De Haan. Die ontdekte een keer dat hij poep plaste en plas poepte. De Opa raadde hem aan om naar de dokter te gaan. 3 dagen later was De Haan 'hersteld'.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:46 schreef Kopiko het volgende:
HOAX. TS is iemand die staand poept en zittend plast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |