De verkeerde bamboe dan. Dat ken ik van een vriend en vriendin. Die gaat door beton heen. Wat ga je er aan doen?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zolang ze geen schapen levend opentrekken dan mogen ze van mij blijven
ik heb Bamboo in de tuin , dat vind ik veel erger.
em of dat beest ene adreswijziging opgestuurd heeft of niet dat zal me worst zijn
mijn buurman heeft die geplant ,quote:Op zondag 11 mei 2025 21:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De verkeerde bamboe dan. Dat ken ik van een vriend en vriendin. Die gaat door beton heen. Wat ga je er aan doen?
Hangt van de bamboe af. Als die agressief is gaat deze er doorheen. Je kan wel je buurman aansprakelijk stellen.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn buurman heeft die geplant ,
ik denk dat ik inderdaad een betonnen scheidingsmuur van 40 cm diep ga zetten
j e hij zegt dat heeft de vorige eigenaar gedaanquote:Op zondag 11 mei 2025 21:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hangt van de bamboe af. Als die agressief is gaat deze er doorheen. Je kan wel je buurman aansprakelijk stellen.
Mensen begrijpens soms niet hoe het werkt. Hij/zij moet er ook zelf problemen door krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j e hij zegt dat heeft de vorige eigenaar gedaan
de leugenaar
maar goed laat maar , ik ga een betonnen muurtje gieten
Het is zo een linkse alle moet groen zijn figuur , hij zal wel groen links stemmen
maar Ontopicquote:Op zondag 11 mei 2025 22:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mensen begrijpens soms niet hoe het werkt. Hij/zij moet er ook zelf problemen door krijgen.
Dat dier lijkt mij ook niet direct een probleem. De wolf welquote:Op zondag 11 mei 2025 22:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar Ontopic
Ik vind dat en wasbeerhond geen visum nodig heeft om hier te zijn ,
als ie alles maar laat staan, laat leven en laat lopen, dan hoort ie hier
wij zijn ook god niet he
ja wel goed dat ze nu mogen schieten als er overlast is, met dank aan de pony van Ursulaquote:Op zondag 11 mei 2025 22:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat dier lijkt mij ook niet direct een probleem. De wolf wel
1 Wolf. Zoek dat maar eens uit + schutters.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja wel goed dat ze nu mogen schieten als er overlast is, met dank aan de pony van Ursula
die heeft het leven er voor gelaten
schieten of strikken zetten, nee die krijgen ze wel hoorquote:Op zondag 11 mei 2025 22:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
1 Wolf. Zoek dat maar eens uit + schutters.
Je moet wel bewijs hebben volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
schieten of strikken zetten, nee die krijgen ze wel hoor
dat komt best goed
dat laten ze zich geen twee keer zeggen
Extreem links...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:02 schreef Harvest89 het volgende:
Ziek en krankzinnig besluit van de provincie Gelderland.
[..]
Laten we hopen dat het werkt.
Men moet gewoon uit het leefgebied van de wolf blijven.
Extreem links...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:09 schreef Mylene het volgende:
Dat gejank van die boeren dat hun vee zou worden aangevallen en er geen plek voor de wolf is. Achterlijke boeren met hun slachthuizen waar miljoenen vee met leed worden afgeslacht. Daar is geen ruimte voor.
Het zijn gewoon zakelijk mensen met een bedrijf.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:09 schreef Mylene het volgende:
Dat gejank van die boeren dat hun vee zou worden aangevallen en er geen plek voor de wolf is. Achterlijke boeren met hun slachthuizen waar miljoenen vee met leed worden afgeslacht. Daar is geen ruimte voor.
Dat moge nogal duidelijk zijn maar extreem links is van het wensdenken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Als een pitbull een hardloopster aanvalt mag ie van mij ook een spuitje krijgen, geen idee waarom een wolf een uitzondering zou moeten zijn.
Als een dier een gevaar is voor mensen dan moet ie toch gewoon gestopt worden?
Dat mensen die wolven niet moeten aanhalen etc dat moge duidelijk zijn.
Niks mis met vlees eten.quote:Op maandag 12 mei 2025 00:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het zijn gewoon zakelijk mensen met een bedrijf.
Onzinnig.Het is een keuze voor mensen....niet de boer.quote:Op maandag 12 mei 2025 00:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niks mis met vlees eten.
Veganisten met hun afwijkende moraal zouden die wat meer bij zichzelf mogen houden ipv hardwerkende boeren mee lastigvallen.
Ja die wolf moet wel overlast veroorzaken,quote:
Ongenuanceerde niet onderbouwde boos rechtste opmerking.quote:
Juist daarom zou je verwachten dat ze met subsidie hekken bouwen maar kennelijk zijn ze zo boos dat ze dat weigeren en zelfs kwaad worden als een ander dat wel doet.quote:Op maandag 12 mei 2025 00:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het einde is gelukkig nabij. Ze zouden geld moeten betalen i.p.v. uitgekocht worden.quote:Op maandag 12 mei 2025 00:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |